Någon reserv som blivit inringd nu?
-
Guest
Re: Någon reserv som blivit inringd nu?
Jag tycker också att det är extremt irriterrande att de inte har börjat ringa in reserver. Det rör sig rejält i Lund och gbg när KI börjar ringa. Segt att behöva vänta så här länge, varför kan skolorna inte synkronisera sina upprop. 
-
Magnus
Finns det förresten ngt billigare ställe än Espresso House att sitta och öda tid?
-
Gäst
Jag hänger inte mycket inne i city men du kan nog definitivt hitta något trevligt fik som är billigare än Espresso House (har för mig att det är rätt dyrt?).
-
matildasandberg92
Någon som har koll på hur det går med reservantagningen BII i lund? dom har ju upprop imorgon så kanske börja röra på sig då.. Någon som vet med sig att de ska tacka ja/tacka nej om dom ringer?
Jag är reserv 23 i BII, och pluggar nu i linköping, men tydligen har de redan kommit till reserv 20 där i BII, trodde aldrig det skulle gå så långt så kanske man har lite tur i lund då ju..
Jag är reserv 23 i BII, och pluggar nu i linköping, men tydligen har de redan kommit till reserv 20 där i BII, trodde aldrig det skulle gå så långt så kanske man har lite tur i lund då ju..
-
Gäst
Sitter i samma båt som dig och väntar/hoppas att bli uppringd. Kommer spendera dagen hemma och försöka fräscha upp kunskaperna i kemi A&B. Bor 10 min promenadavstånd från institutet. Du får softa här om du inte vill sitta på ett fik under hela dagen.Finns det förresten ngt billigare ställe än Espresso House att sitta och öda tid?
-
Magnus
Schysst gäst!
Sticker till Solna snart och kollar in uppropet. Om inte annat kan man se hur många som saknas!
Får gärna maila mig på saddamhansson@gmail.com. Lite jobbigt lägga ut kontaktuppgifter i forumet tänker jag!
MvH/Magnus
Sticker till Solna snart och kollar in uppropet. Om inte annat kan man se hur många som saknas!
Får gärna maila mig på saddamhansson@gmail.com. Lite jobbigt lägga ut kontaktuppgifter i forumet tänker jag!
MvH/Magnus
-
Magnus
KI är riktigt snäsiga och otrevliga ^^
Vill inte veta av någon reserv på antagningen, utan det kommer att ringas upp "när det blir aktuellt"
Är hela stockhollm såhär? Saknar redan skånelandet
Vill inte veta av någon reserv på antagningen, utan det kommer att ringas upp "när det blir aktuellt"
Är hela stockhollm såhär? Saknar redan skånelandet
-
Skallfraktur
Rapportera gärna hit hur det såg ut på uppropet 
-
Skallfraktur
Jaha jaså, tråkigt! Då får man fortsätta vänta i ovisshet då.