Någon reserv som blivit inringd nu?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2013 års hösttermin.
Guest

Re: Någon reserv som blivit inringd nu?

Inlägg av Guest »

Jag tycker också att det är extremt irriterrande att de inte har börjat ringa in reserver. Det rör sig rejält i Lund och gbg när KI börjar ringa. Segt att behöva vänta så här länge, varför kan skolorna inte synkronisera sina upprop. :neutral:
Magnus

Inlägg av Magnus »

Finns det förresten ngt billigare ställe än Espresso House att sitta och öda tid?
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag hänger inte mycket inne i city men du kan nog definitivt hitta något trevligt fik som är billigare än Espresso House (har för mig att det är rätt dyrt?).
matildasandberg92

Inlägg av matildasandberg92 »

Någon som har koll på hur det går med reservantagningen BII i lund? dom har ju upprop imorgon så kanske börja röra på sig då.. Någon som vet med sig att de ska tacka ja/tacka nej om dom ringer?
Jag är reserv 23 i BII, och pluggar nu i linköping, men tydligen har de redan kommit till reserv 20 där i BII, trodde aldrig det skulle gå så långt så kanske man har lite tur i lund då ju..
Gäst

Inlägg av Gäst »

Finns det förresten ngt billigare ställe än Espresso House att sitta och öda tid?
Sitter i samma båt som dig och väntar/hoppas att bli uppringd. Kommer spendera dagen hemma och försöka fräscha upp kunskaperna i kemi A&B. Bor 10 min promenadavstånd från institutet. Du får softa här om du inte vill sitta på ett fik under hela dagen.
Magnus

Inlägg av Magnus »

Schysst gäst!

Sticker till Solna snart och kollar in uppropet. Om inte annat kan man se hur många som saknas!

Får gärna maila mig på saddamhansson@gmail.com. Lite jobbigt lägga ut kontaktuppgifter i forumet tänker jag!

MvH/Magnus
Magnus

Inlägg av Magnus »

KI är riktigt snäsiga och otrevliga ^^

Vill inte veta av någon reserv på antagningen, utan det kommer att ringas upp "när det blir aktuellt"

Är hela stockhollm såhär? Saknar redan skånelandet :(
Skallfraktur

Inlägg av Skallfraktur »

Rapportera gärna hit hur det såg ut på uppropet :)
Skallfraktur

Inlägg av Skallfraktur »

Jaha jaså, tråkigt! Då får man fortsätta vänta i ovisshet då.
Magnus

Inlägg av Magnus »

Sitter och chillar med gäst :)

Ännu inget svar :p
Låst