Håller helt och hållet med. Det är väldigt svårt att tro att människor på denna hemsida som har nästintill toppbetyg och maxpoäng på hp-provet inte kan läsa av en enkel tabell. Det är som om de vill tro att Nils håller i en magisk spåkula och kan förutspå antagningenPassion skrev:Applåder till Nils som verkligen tar sin tid att besvara frågor när svaren redan finns på sidan för den som tar sig tid att hitta dom.. jag skulle definitivt ha blivit lite smått irriterad om jag fick sådana frågor. Alla frågor om hur oddsen ser ut baserar Nils på siffror och information som redan finns på sidan så jag tycker faktiskt att de flesta skulle klara sig genom att kolla upp den information. Sen förstår jag att det kan vara skönt att höra det från Nils också..
Vi som söker in VT 13
-
VT13
Re: Vi som söker in VT 13
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
Reserv 35 Linköping
Hur ser chanserna ut för mig som är reserv 35 BI i Linköping?
Tack på för hand
Tack på för hand
Mustafa Al-Attar
Re: vi som söker in VT 13
Vi som frågar Nils vet mycket väl att statistiken ligger på hemsidan. Människor som vi är gillar vi dock att få höra någon annan tala om för oss vad de tror.
Jag är reserv 1 i Lund, reserv 7 i Uppsala och antagen till Göteborg. Jag bör ju komma in i Lund?
Jag är reserv 1 i Lund, reserv 7 i Uppsala och antagen till Göteborg. Jag bör ju komma in i Lund?
-
Gast
Såhär gick det då (jag har citerat mitt eget inlägg).Gast skrev:Söker samtliga linjer, med 1,70 (skrivit samma resultat två gånger på raken nu. Föll på mållinjen med 1 poäng ifrån 1,75 denna gång).
Fick följande reservplaceringar:
Umeå 2 (
Uppsala 11
Örebro 15
Vad tror ni om Uppsala, har jag någon chans att komma in där?
HP-kvoten som sagt.
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
Reserv 35 BI linköping
har jag någon chans att komma in där?
Mustafa Al-Attar
-
Dr portalen
Dr portalen skrev:Söker också med 1.7 i HP-kvoten. 22 år.
1. KI
2. Uppsala
3. Göteborg
4. Lund
5. Örebro
6. Linköping
7. Umeå
Hoppas på Uppsala då jag inte har någon chans i KI. Tror ni det blir större chans att komma in nu än VT12 pga. normeringen?
1
Lycka till Krogshede, hoppas du kommer in denna gång. Såg att du var väldigt nära VT12
Sökte som sagt med 1,7
KI: 58
UU: 12!!!
GU: 26
Lund: 57
Örebro: Antagen
Linköping: -
Umeå: -
-
Gast
Kära medmänniskor,
För er som inte fått ert besked funkar denna länken om ni är inloggade på antagning.se:
https://www.antagning.se/se/mypages/app ... cation.pdf
Lycka till!
För er som inte fått ert besked funkar denna länken om ni är inloggade på antagning.se:
https://www.antagning.se/se/mypages/app ... cation.pdf
Lycka till!
-
LundVT13
Kom in i LundLundVT13 skrev:- 22.2 (B1), 1,2 HP
- Min rangordning som följande:
1. Lund
2. Uppsala
3. Linköping
4. Karolinska
5. Göteborg
6. Örebro
7. Umeå
Är 99.99 % säker på att det blir Lund, i värsta fall blir det bara att fortsätta i nuvarande situation på tandläkarprogrammet
Är 19 år förresten...