hahahaha, jag skulle ringa universitetet för att få beskedetNils skrev:Gissningsvis kraschar servern kl 13:01...
Vi som söker in VT 13
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
Re: Vi som söker in VT 13
Mustafa Al-Attar
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
Nils; det är bara en dag kvar och jag är nervös
, vill bara höra din åsikt om var tror du att jag blir antagen till med 21,86 BI? 
Mustafa Al-Attar
Söker BII med 22,5 och hp 1,45. Vill till Uppsala, jag behöver turen på min sida. Någon som vet hur söktrycket har varit i år jämfört med förra VT? hittar bara hur många som sökt, men inte hur många som är behöriga.. Vad har du sökt i för kvot?:)nabster skrev:Jag tittar på Anime Serier![]()
I vilken kvot söker du om jag får veta?
Jag skulle gissa att det blir en liten sänkning relativt förra vårterminen.nabster skrev:Nils; det är bara en dag kvar och jag är nervös, vill bara höra din åsikt om var tror du att jag blir antagen till med 21,86 BI?
Förra vårterminen hade antagningen sett ut så här med 21,86:
Urval 1: Örebro, Umeå
Urval 2: Linköping
Reserv: Göteborg, Lund
Inte alls: Uppsala, Karolinska
Denna vårtermin blir det kanske istället:
Urval 1: Örebro, Umeå, Linköping
Urval 2: Göteborg
Reserv: Lund, Uppsala
Inte alls: Karolinska
Lycka till!
Följ gärna läkarstudent.se:s nyhetstips på Facebook! 
Nils; jag behöver också din åsikt!
Hur tror du det kommer se ut för mig (BII 22,5 och hp 1,45) i uppsala efter första/andra urvalet? finns det ngn chans att jag kommer in redan i första? har en lägenhet om jag kan visa upp ett antagningsbesked imorgon, därför jag stressar!
Hur tror du det kommer se ut för mig (BII 22,5 och hp 1,45) i uppsala efter första/andra urvalet? finns det ngn chans att jag kommer in redan i första? har en lägenhet om jag kan visa upp ett antagningsbesked imorgon, därför jag stressar!
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
Mycket svårt att säga, känns som 50/50...martinaa skrev:Nils; jag behöver också din åsikt!
Följ gärna läkarstudent.se:s nyhetstips på Facebook! 
Vad menar du?nabster skrev:martinaa;
BI kvoten
Nils skrev: Mycket svårt att säga, känns som 50/50...
Okej, finns iaf hopp.. !