Jag undrar om At provet är svårt eller inte?
AT-provet
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
Re: AT-provet
Det sägs vara ganska lätt, det är inte många som kuggar på det.
Följ gärna läkarstudent.se:s nyhetstips på Facebook! 
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
Bra att vetaNils skrev:Det sägs vara ganska lätt, det är inte många som kuggar på det.
Mustafa Al-Attar
-
Solen
Hahaha, sitter du och planerar livet 10 år framåt?nabster skrev: Bra att vetaTack
De kanske tar bort AT-provet (om AT ska bort) innan du hinner bli klar...
Solen tycker inte om att planera
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
Solen
Du har rätt att AT provet kommer förmodligen tas bort, men man vet aldrig
Kanske jag går läkarprogrammet enligt gamla system och därmed måste jag göra At provet
Jag alltid planerar min framtid. Jag lever bara en gång, och därför tänker jag utnyttja all tid jag har d.v.s. jag vill inte slösa bort den tiden jag har
Du har rätt att AT provet kommer förmodligen tas bort, men man vet aldrig
Jag alltid planerar min framtid. Jag lever bara en gång, och därför tänker jag utnyttja all tid jag har d.v.s. jag vill inte slösa bort den tiden jag har
Mustafa Al-Attar
-
Solen
Att planera är klokt. Fastna bara inte i detaljerna speciellt i planerna på längre sikt. Det fixar sig med AT-provet (om det ens blir kvar i samma utformning och benämning, tveksamt) och allt annat ska du se.nabster skrev:Solen
Du har rätt att AT provet kommer förmodligen tas bort, men man vet aldrigKanske jag går läkarprogrammet enligt gamla system och därmed måste jag göra At provet
![]()