Jag tänker dock inte spoliera överraskningen genom att berätta vad som ersätter den tabellen; det får du upptäcka själv...
http://läkarstudent.se/utlandet.html
Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser, för forumet och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.
[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]Hmm... Tänker kanske antagningskraven i Sverige... Och då speciellt B1. Tror inte det blir lika snyggt grafiskt med HP och B2 då det inte blir bra när linjerna ligger för mycket rakt på varandra (även om de lär göra det en del i B1 också.)Nils skrev:Finns det några önskemål om omvandlingar av tabeller till diagram,
utöver statistiken för antalet läkarstudenter på olika ställen?
Jag har tänkt samma tanke men det har hittills fallit på att jag tror att CSN-statistik kan vara signifikant missvisande där.empezar skrev:Jag skulle vilja se hur många svenska läkarstudenter vi har per år också, i samma diagram.