Jag är nästan 22 år gammal just nu och jag har en fråga gällande ålder,är jag för gammal att bli läkarstudent när jag är 24 år?
skulle vara Tacksamt för svaret
Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser, för forumet och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.
[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]Om du är för gammal så borde jag gå och lägga mig i en kista direktsunshine skrev:HEj
Jag är nästan 22 år gammal just nu och jag har en fråga gällande ålder,är jag för gammal att bli läkarstudent när jag är 24 år?![]()
skulle vara Tacksamt för svaret
Alltså är det normalt, eller onormalt?Gäst skrev:Ja det tycker jag absolut. Jag skulle aldrig vilja gå till en läkare som är över trettio...
Skämt åsido, varför skulle du vara det?
Varför?aha skrev: Om du är för gammal så borde jag gå och lägga mig i en kista direkt![]()
För att jag är en bra bit över 24sunshine skrev: Varför?
Skönt att veta... Tack för svaretMedStud skrev:Flera är över 40. Medianåldern på T1 på KI var ungefär 23 år har jag för mig. Du är precis lagom gammal.
Att vara yngst är inte helt kul heller faktiskt.