Vore kul att få kontakt med lite studenter inför höstens pluggstarta.
Jag kommer att gå i Lund, har en platsgaranti där från intaget i julas (min chef ville inte släppa mig).
Så vem är du och var ska du gå?
Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser, för forumet och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.
[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]Vad har du fått på högskoleprovet då?Jonas_Eriksson skrev:Jag är Jonas och ska gå i Umeå. Hade tänkt börja i våras jag med men jobbet (som jag tar tjänstledigt ifrån) ville då ha besked innan jag fått resultatet från höstens Högskoleprov (som jag behövde för att vara säker på att komma in). Men nu inför hösten är allt klart, Högskoleprovet gick bra och tjänstledigheten är underskriven.
Tycker också det vore kul att få kontakt med fler som ska börja i höst så skriv, skriv, skriv : )
Hälsningar,
- Jonas
Nils är ju den som har bäst koll på vad som kommer att krävas i höst, men väldigt bra borde räcka. Kul att höra från en till som vill till Umeå - hoppas vi ses i höst och skriv igen då du fått resultatet från HP!vea skrev:I övrigt heter jag Veronica och har sökt Umeå i första hand, så om jag kommer in eller inte får vi veta vid antagningen. Väntar med spänning på högskoleprovsresultatet, och vet att provet gick väldigt bra, men om "väldigt bra" räcker nu till hösten vet ju ingen...
Jag klämde till med 2.0 : )vea skrev:Vad har du fått på högskoleprovet då?
Oj oj oj. Grattis!Jonas_Eriksson skrev: Jag klämde till med 2.0 : )
Jonas_Eriksson skrev: Nils är ju den som har bäst koll på vad som kommer att krävas i höst, men väldigt bra borde räcka. Kul att höra från en till som vill till Umeå - hoppas vi ses i höst och skriv igen då du fått resultatet från HP!
Jag klämde till med 2.0 : )
Hälsningar,
- Jonas
Så! Nu har högskoleprovets normering fallit likt bladet i en giljotin.Jonas_Eriksson skrev:Nils är ju den som har bäst koll på vad som kommer att krävas i höst, men väldigt bra borde räcka. Kul att höra från en till som vill till Umeå - hoppas vi ses i höst och skriv igen då du fått resultatet från HP!
Ojoj, en gamling till?Odur skrev:Stefan Carslöv, 36 år i juni. Söker till Göteborg nu i höst.
Det blev 1,9 som jag hade på känn, och nu är det bara att be till antagningsgudarna att det räcker