Hp urvalet VT-2025
Hp urvalet VT-2025
Är reservnummer 7 i första urvalet på lunds universitet med 1,7 på hp. Undrade om jag har någon chans att komma in .
Re: Hp urvalet VT-2025
Jag tror du har väldigt goda chanser!
)
)
Tack, det var just denna typ av post jag letade efter. Jag läser T1 i Örebro men vill hellre läsa i Lund då min familj bor i Malmö. Tror ni det finns chans som plats nr 10? jag är inställd på att jag inte kommer in. Det var inga reserver som kom in i höst, vet dock inte hur mycket det säger. Det verkar variera.
Tror att up till reserv 15 kommer komma in i andra urvalet! Annars så kommer det vara en större chans att du blir uppringd .
Nu vill jag inte få upp mina förhoppningar, orkar inte mentalt men vad grundar du det på? Mest nyfiken liksom
Hej!
Ledsen att minska dina förhoppningar, men under antagning, HP ser du hur många reserver som tagits in de senaste åren. Tyvärr ser det tufft ut för reserver i Lund. Håller tummarna för dig!
Ledsen att minska dina förhoppningar, men under antagning, HP ser du hur många reserver som tagits in de senaste åren. Tyvärr ser det tufft ut för reserver i Lund. Håller tummarna för dig!
Hej! Jag är på reservplats 9 på Karolinska Institutet nu efter urval 1. Hur tror ni mina chanser ser ut? Jag håller tummarna för oss alla!
Hej ! Skriver här för någon som läser i framtiden. jag var på plats 10 i urval 1 och gick bara upp till plats 8 vid urval 2. Stängde helt tanken om att bli antagen till Lund och fortsätta plugga vidare i Örebro. I måndags sedan när terminen började i Lund så ringde de upp mig och jag kom in, så tillbaka till Malmö och börja plugga i Lund.
Jag har nog mest haft tur och detta hör nog inte till det vanliga men lite tur får man väl ha i livet? haha.
Jag har nog mest haft tur och detta hör nog inte till det vanliga men lite tur får man väl ha i livet? haha.