Urval 1 reserv
-
Goteborg
Urval 1 reserv
Tack för svar! Jag sökte men trodde absolut inte att jag skulle ha nån chans någonstans. Men som tur var la jag GU högst... men Örebro före Linköping...då ska jag alltså tacka nej direkt till Örebro då jag hellre går LiU om jag inte kommer in på GU dvs...
/tacksam oinsatt
/tacksam oinsatt
-
lakarstudent5termine
Urval 1 reserv
Nils vad tror du? ( det jag frågade i första inlägget i tråden)
Urval 1 reserv
Sökte i BII gruppen och fick följande:
Göteborg: 35
lund :30
Linköping : 14
umeå: 8
Örebro : 7
har jag chans att komma in på någon av dem.
Göteborg: 35
lund :30
Linköping : 14
umeå: 8
Örebro : 7
har jag chans att komma in på någon av dem.
-
Goteborg
Urval 1 reserv
Ayyan!
Vi har liknande placeringar, vore intressant att veta vad du sökte med? Jag hade 22.10.
Är du från Göteborg?
Vi har liknande placeringar, vore intressant att veta vad du sökte med? Jag hade 22.10.
Är du från Göteborg?
-
Josse
Urval 1 reserv
Vad tror du Nils?
Jag sökte med 22,0 BII.
Liu 18
Örebro 11
Umeå 12
Jag tror personligen att just BII kommer bli tufft med tanke på att bla. liu har ett enormt överintag. Har mailat studievägledare för att höra om de öht. kommer ta in reserver i Linköping, väntar på svar.
Jag sökte med 22,0 BII.
Liu 18
Örebro 11
Umeå 12
Jag tror personligen att just BII kommer bli tufft med tanke på att bla. liu har ett enormt överintag. Har mailat studievägledare för att höra om de öht. kommer ta in reserver i Linköping, väntar på svar.
-
ida
Urval 1 reserv
Hur ser mina chanser ut om jag fick följande reservplatser i B1-kvoten:
Linköping: 35
Örebro: 23
Umeå: 26
Linköping: 35
Örebro: 23
Umeå: 26
-
Ebba
Urval 1 reserv
Hej! Verkar ha haft lite otur med lottningen när jag ser var andra med samma hp fått för reservplatser.Jag har 1,7 och har följande platser:
Linköping: 85
Örebro: 65
Umeå: 1
Resten var så höga nummer så att det inte känns värt att skriva
Så jag antar att det blir umeå. Funderar på att plugga juridik ett tag, vet inte om det är smart att börja på umeå om man ändå ska försöka byta 
Linköping: 85
Örebro: 65
Umeå: 1
Resten var så höga nummer så att det inte känns värt att skriva
-
pompa
Urval 1 reserv
Är antagen till Örebro och ar reservplats 12 i Linköping, kommer tacka nej till dem...som det ser ut för mig är det KI eller UU som gäller, men där har jag plats 49 resp. 42, så jag räknar med att få försöka på nytt, för mina chanser lär vara väldigt små