Urval 1 reserv
-
sophie
urval 1 reserv
Urval 1. Efter urval 2 har jag för mig att jag hade reservplats 20 eller 21. Kommer inte riktigt ihåg 
urval 1 reserv
Hej!
Finns det fortfarande möjlighet för mig att komma in? Sökte med 1.7 i Hp-kvoten.
Linköping-33
Örebro-39
Umeå-40
Finns det fortfarande möjlighet för mig att komma in? Sökte med 1.7 i Hp-kvoten.
Linköping-33
Örebro-39
Umeå-40
Urval 1 reserv
Örebro: hyfsad chans (+)lakarstudent5termine skrev:Sökte med hp kvoten (1.7) och fick reservplatser
Örebro :32
Linköping : 64
Göteborg :46
Umeå:7
Hur ser chanserna ut ? Vill gärna ha mer än en åsikt
Tack
Linköping: låg chans (enormt överintag motverkar reservintag)
Göteborg: hyfsad chans (-)
Umeå: mycket stor chans
Följ gärna läkarstudent.se:s nyhetstips på Facebook! 
urval 1 reserv
Mycket liten chans tyvärr.Wiselman skrev:Ping på denna!! Har även reserv pl 23 på pil, vad tror ni om detta? Då de tidigare tagit in cirka 70 vid första, men nu bara 50 ??
Vad gäller PIL-kvotens minskade intag i urval 1:
http://läkarstudent.se/forum/viewtopic.php?t=4128
urval 1 reserv
Göteborg: liten chansGoteborg skrev:Ping pong på denna! Sökte i BII gruppen och fick följande:
Göteborg: 30
Örebro : 2
Linköping : 9
Bor i Göteborg och vill helst inte flytta...Vågar jag chansa och tacka nej till Lin o Örebro i hopp om Göteborg...?
SPEKULERA MERA!!:)
![]()
Örebro: mycket stor chans
Linköping: mycket stor chans
Fabian skrev:Du kan tack ja till flera reserplatser...
Bara om du har rangordnat Göteborg lägre än Örebro.Goteborg skrev:Ja det vet jag:) Men blir jag antagen i Örebro i urval 2 stryks jag väl från ev reservantagning i Göteborg?
(Blir du antagen på alternativ 2 så stryks alternativ 3 men inte alternativ 1.)
urval 1 reserv
Mycket möjligt. Behåll din plats och håll en tumme för urval 2.umea skrev:Sökte också med HP 1,7 och fick reservplats 38 i Umeå... Räcker det?
urval 1 reserv
Tyvärr rätt dåliga chanser. För högt nummer i Göteborg och Linköping har gjort ett enormt överintag vilket lär hålla tillbaka reservintag en del.rajraj skrev:Kan ställa mig i ledet till de som sökt med HP 1,7. Reservplats 100 i Göteborg och reservplats 56 i Linköping... Känns svårt!
Du förlorar ingenting på att behålla din reservplats men var beredd på att du nog inte vinner lotteriet denna gång.
urval 1 reserv
Du har fortfarande en chans. Skulle gissa att den ligger på runt 50/50 men svårt att säga var du i sådana fall blir antagen. Det blir lättare att gissa efter urval 2...DRG skrev:Hej!
Linköping-33
Örebro-39
Umeå-40