Kom inte in på läkare höst, hamnade 23 reserv i bg/hp kvoten i uppsala, men det tackade jag nej till för att i stället tacka ja till psykolog på karolinska (som var mitt sistahands-val). Nu känner jag att det nog ändå är läkardrömmen som är starkast och vill göra ett nytt försök till våren.
Nu känns det ju dumt att jag inte hade kvar min reservplacering på uppsala, men jag hade väl ändå ingen chans som 23e reserv i bg/hp? Eller...?
Jag ska börja plugga på ki och psykolog nu, bara för att ha gett det en chans, men skriver hp igen den 25 oktober. Har 1,6 nu och hoppas på att höja till 1,7. Om jag inte lyckas med detta, tror ni jag har en chans med 20,0 + 1,6 för uppsala?
Och hinner man plugga in hp samtidigt som man går psykolog tror ni? (Är inte översmart,men har
ändå lätt att lära mig). För det känns dumt att inte börja på psykolog bara för att ha tid att plugga in hp OM man nu inser att det är psykolog man vill bli.
Oj vad långt det här blev. Men väldigt tacksam för lite gissningar om chansen i vår!