Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari
Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari
För den som eventuellt är intresserad så blev jag för en vecka sedan intervjuad av en journalist. Intervjun kommer att ingå i tidningen Studera (för blivande studenter) som ska publiceras med Svenska Dagbladet den 24 februari i Storstockholm.
Följ gärna läkarstudent.se:s nyhetstips på Facebook!
Re: Nils intervjuad: Svenska Dagbladet, 24 februari
Kanske inte får avslöja för mig men frågar ändå:
Vad blev du intervjuad om?
Vad blev du intervjuad om?
Mest om läkarutbildningar ur ett perspektiv för eventuella blivande läkarstudenter. Det var även några personliga frågor men de flesta försvann i redigeringsprocessen (texten hade begränsat utrymme och utbildningsrelaterad information är viktigare att få med i ett sammanhang som detta).
-
- Kontakt:
Va kul ....... Hoppas att nästa intervju ska handla om hur kunde du lösa ett stort problem inom läkaryrketNils skrev:Mest om läkarutbildningar ur ett perspektiv för eventuella blivande läkarstudenter. Det var även några personliga frågor men de flesta försvann i redigeringsprocessen (texten hade begränsat utrymme och utbildningsrelaterad information är viktigare att få med i ett sammanhang som detta).
Mustafa Al-Attar
vilket problem?nabster skrev:Va kul ....... Hoppas att nästa intervju ska handla om hur kunde du lösa ett stort problem inom läkaryrket
-
- Kontakt:
Jag hoppas bara att han ska lösa ett probem inom läkaryrket på framtiden eftersom han verkar världigt smartGäst skrev:vilket problem?
Mustafa Al-Attar
Kan du inte lägga upp intervjun här, så vi som inte bor i Stockholm också kan se den ?
Tack för komplimangen!nabster skrev:Jag hoppas bara att han ska lösa ett probem inom läkaryrket på framtiden eftersom han verkar världigt smart
Den har inte ens blivit publicerad ännu, så det vore nog inte etikettsmässigt av mig...addmoll89 skrev:Kan du inte lägga upp intervjun här, så vi som inte bor i Stockholm också kan se den ?
Missade intervjun och kan inte hitta den på deras hemsida, mycket störande. Skulle du kunna lägga upp intervjun eller länka till den?
Läkarstudent