Uppringning av reserver!
-
Azi
Uppringning av reserver!
@Goteborg, jag blev uppringd för någon timma sen. Stod som nr 9 i B2 och nr 5 i B2+HP. Tyvärr vet jag inte vilken av dessa köer gjorde att jag blev uppringt. Jag tackade ja till min plats. Lycka till!
-
Gäst
Uppringning av reserver!
Är det någon som är antagen i Uppsalas hp-kvot som planerar att avsäga sig sin plats om de kommer in någon annanstans?
-
Tinka
Uppringning av reserver!
Ja, men har för länge sen tackat nej till Örebro och LinköpingTesla skrev:Är du antagen någon annanstans, Tinka?
-
Tinka
Uppringning av reserver!
Jag pratade med Uppsala idag och de hade bara ringt in ettan och tvåan och det lät som att båda de behöll platsen! Men förhoppningsvis kan de ringa några fler då många ville tillgodoräkna terminer!Gäst skrev:Är det någon som är antagen i Uppsalas hp-kvot som planerar att avsäga sig sin plats om de kommer in någon annanstans?
-
Gäst
Uppringning av reserver!
@dolken Har ett hp-resultat på 1,8. Känns som att det höjts rejält i Lund jämfört med vt14.
-
gast
Uppringning av reserver!
Tinka: Vet du hur många de syftar på som vill tillgodoräkna?
Sitter här på 9:de reserv och är otålig som få.
Sitter här på 9:de reserv och är otålig som få.
-
Goteborg
Uppringning av reserver!
Otålig är bara förnamnet på min front...
NR 10-13 I GBGS B2 RESERVKÖ - VAR ÄR NI? VAD VILL NI? MEN FRAMFÖR ALLT - VAD SVARAR NI?
Varma hälsningar
en på gränsen tilk nervsammanbrott
NR 10-13 I GBGS B2 RESERVKÖ - VAR ÄR NI? VAD VILL NI? MEN FRAMFÖR ALLT - VAD SVARAR NI?
Varma hälsningar
en på gränsen tilk nervsammanbrott