Uppringning av reserver!
-
guest
Uppringning av reserver!
För er som funderar kring reservantagning i BIEX-kvoten kan jag säga att jag blev uppringd av GU i fredags som andrareserv i just den kvoten. Jag lämnar därmed en plats i Örebro till förfogande. Om Uppsala ringer (reserv 16) kommer jag packa min väska och åka upp igen 
-
Guest
Uppringning av reserver!
Är det någon som har hört något angående Göteborgs reservantagning i HP-kvoten? 
-
Mr Kaukasus
Uppringning av reserver!
För er som funderar kring reservantagning i BIEX-kvoten kan jag säga att jag blev uppringd av GU i fredags som andrareserv i just den kvoten. Jag lämnar därmed en plats i Örebro till förfogande. Om Uppsala ringer (reserv 16) kommer jag packa min väska och åka upp igen 
guest"
Nice
Har du kontaktat örebro?
guest"
Nice
-
Gäst
Uppringning av reserver!
Någon som vet hur många Örebro har ringt upp i HP-kvoten? har plats nr 19 så jag har inte så höga förhoppningar men håller alla tummar och tår.
-
Mr Kaukasus
Uppringning av reserver!
De har troligen ett överintag i gruppen:(
Senast redigerad av Mr Kaukasus den 21 jan 2015, 00:49, redigerad totalt 2 gång.
-
Gast
Uppringning av reserver!
Pratade med UmU, de har kommit till nr 7 i hp och nr 4 i au1. Tycker det låter väldigt lågt i båda kvoterna, ngn som vet om de brukar vara fler som kommer in efter uppropet än innan?
-
Karlkarl
Uppringning av reserver!
Inte från min sida tyvärr. Har jag uppfattat det rätt att du kom in på KI i B2 kvoten med reservnummer 10 efter urval två? Hur många platser har dem i den kvoten? Får jag fråga vilket snittbetyg respektive HP resultat du hade? Lugnt om inte vill svara