Kommer jag komma in??
-
ehh
Kommer jag komma in??
Är reservplats 50 verkligen så bra? Sitter själv med reservplats 14 i HP kvoten i lund och är väldigt pessimistisk ifall jag kommer in eller inte..
-
Kalle
Kommer jag komma in??
Har reservplats 2 på HP i Umeå så då är man i princip antagen om siffrorna inte ändras radikalt?
-
Guest58
Kommer jag komma in??
Reservplats 60 var sist in HT15 i Lund.Är reservplats 50 verkligen så bra? Sitter själv med reservplats 14 i HP kvoten i lund och är väldigt pessimistisk ifall jag kommer in eller inte..
-
Dr Dre
Kommer jag komma in??
Hej
Sitter med reservplats 8 i GBG på HP-kvoten. Har kollat lite på UHR antagningsstatistik men vet inte riktigt hur de olika intagen funkar. Kan någon med koll lista ut hur många reserver som antogs i HP-kvoten för GBG 2015? Eller spontant komma med en reflektion om hur mina chanser är? Tacksam för input!
Sitter med reservplats 8 i GBG på HP-kvoten. Har kollat lite på UHR antagningsstatistik men vet inte riktigt hur de olika intagen funkar. Kan någon med koll lista ut hur många reserver som antogs i HP-kvoten för GBG 2015? Eller spontant komma med en reflektion om hur mina chanser är? Tacksam för input!
-
Dr Dre
Kommer jag komma in??
Är det verkligen rimligt att reserv 80 (HT15) blev antagen? Det skulle ju innebära att otroligt många tackar nej till sina platser.
-
Gäst
Kommer jag komma in??
Undrar samma som Dr Dre ovan. Jag är reserv nummer 41 i HP-kvoten. Hur ser mina chanser ut? Enligt statistiken bör de vara goda?
-
mjaevlar
Kommer jag komma in??
Dr dre, vad hade du för resultat på HP?
Även gäst med reservnr 41, vad hade du på HP?
Jag blev reserv 34 i GU med 1.75 och känner mig ändå hyfsad säker på att komma in efter uppropet (lär bumpas ner till 10-15 efter urval 2, senast så blev reserv 15ish inringd bara någon dag efter uppropet)
Även gäst med reservnr 41, vad hade du på HP?
Jag blev reserv 34 i GU med 1.75 och känner mig ändå hyfsad säker på att komma in efter uppropet (lär bumpas ner till 10-15 efter urval 2, senast så blev reserv 15ish inringd bara någon dag efter uppropet)