Uppringning av reserver!
-
abc1234
Uppringning av reserver!
HP kvoten är 1/3. Betygsgruppen är 1/3 till 2/3 (Beroende på ifall lärosätet har alternativt urval). Så betygsgruppen är oftast större. Dock så är betygsgruppen nu uppdelad i i flera delar vilket gör att reservantagningen troligen sjunker jämfört med föregående terminer.
B1 kan fortfarande betraktas som en stor kvot. B1EX kan man dock betrakta som en rätt så liten.
B1 kan fortfarande betraktas som en stor kvot. B1EX kan man dock betrakta som en rätt så liten.
-
Randy
Uppringning av reserver!
Jag var i telefon med KI nyss och dem har gått igenom alltihopa igår, så dem ska tydligen börja ringa från och med idag så håll koll på era telefoner 
Uppringning av reserver!
Precis uppringd som #3 i HP-kvoten i Örebro!
Kommer att ringa Umeå och avsäga mig min plats så fort jag fått mitt antagningsbevis från Örebro.
Kommer att ringa Umeå och avsäga mig min plats så fort jag fått mitt antagningsbevis från Örebro.
Uppringning av reserver!
Vi ses i Örebro!Heidi skrev:Örebro ringde nyss!! Jag blev antagen. Nr 2 i hp kvoten!!
-
AmandaH
Uppringning av reserver!
Åh... Vill att de ska ringa sååååå mycket! Någon som blivit inringd från B1 kvoten?
-
Randy
Uppringning av reserver!
Grattis till er båda!
Vi har en Facebook grupp som ni borde gå med i
Läkarprogrammet Örebro VT 15 heter den 
-
Gäst
Uppringning av reserver!
Enligt Uppsala så hade de tagit in första reserven i HP-gruppen nu.
-
Hexagon
Uppringning av reserver!
Heidi, har du fått något välkomstbrev i mailen? Hon som ringde sa att det skulle komma direkt men jag har inte fått något :s