Vad har ni sökt?
Vad har ni sökt?
Hej! Jag undrar vad alla har sökt för universitet och med vilka betyg ni sökt! Roligt att se hur alla rangordnat sina val 
-
Frifrofra
Re: Vad har ni sökt?
Har bara sökt i Umeå men har inget färdigt slutbetyg än. Blir något från 21,52 till 22,18. Har hp 1,55 så håller tummarna för att det alternativa urvalet inte blir så högt 
-
Arelig
Har sökt i hela Sverige med Lund, Linköping och Uppsala längst upp på listan. Söker med 20,6 i BII ( I Umeå's alternativa urval) och 1,65-1.70 på högskoleprovet beroende på hur normeringen blir. Hoppas att det kan räcka någonstans iaf...
Hej!
Har också sökt i hela Sverige med 22,50 i BII och 1,60-1,65 på Högskoleprovet. Jag flyttade hit från USA för elva månader sedan så jag fortsätter att förbättra min svenska. Jag avslutade svenska som andra språk 1, 2, och 3 och jag hoppas att jag skulle få chans att läsa läkarprogrammet i Sverige!
Har också sökt i hela Sverige med 22,50 i BII och 1,60-1,65 på Högskoleprovet. Jag flyttade hit från USA för elva månader sedan så jag fortsätter att förbättra min svenska. Jag avslutade svenska som andra språk 1, 2, och 3 och jag hoppas att jag skulle få chans att läsa läkarprogrammet i Sverige!
-
Ivanidepitolade
Hej!
Har sökt i (fallande ordning) U-a, KI, Lund, Göteborg och Linköping på HP ( 1.9). Det känns väldigt nervöst med tanke på att antalet sökande stigit till denna termin..
Har sökt i (fallande ordning) U-a, KI, Lund, Göteborg och Linköping på HP ( 1.9). Det känns väldigt nervöst med tanke på att antalet sökande stigit till denna termin..
-
SandraKarlsson
Hej!
Jag har sökt till läkarprogrammen i ordningen, Örebro, Linköping, Lund, Göteborg, KI, Umeå och till sist Uppsala. Söker med 21.5 i B1 och med ett 1.55 på HP
.
Jag har sökt till läkarprogrammen i ordningen, Örebro, Linköping, Lund, Göteborg, KI, Umeå och till sist Uppsala. Söker med 21.5 i B1 och med ett 1.55 på HP
Jag har sökt följande: KI-UPU-GU-LU-LiU-ÖU-UU med BII: 22,11 och HP: 0,9. För mig kommer det var på gränsen om jag inte lyckas höja Biologi A nästa vecka och då söka med 22,30 i BII. I need all the prayers I can get!