Någon reserv som blivit inringd nu?
-
Skallfraktur
Re: Någon reserv som blivit inringd nu?
Hoppas ni har det trevligt
Nu kommer ni i varje fall ha någon ni känner när ni väl blir inringda 
-
Guest1
Hej,
Vad har ni för reservnr och vilken kvot? hoppas KI ringer upp någon b2a som pluggar på gu hehe
Vad har ni för reservnr och vilken kvot? hoppas KI ringer upp någon b2a som pluggar på gu hehe
-
Magnus
Jag har åtta och gäst har fem , HP-kvoten 
Flipp har fyra, men ingen har blivit uppringd än såvitt vi vet ^^
Flipp har fyra, men ingen har blivit uppringd än såvitt vi vet ^^
-
Safari
Pentos och tetracyklin:
Har ni hört något eller blivit uppringda från Gu eller Lund?
Har ni hört något eller blivit uppringda från Gu eller Lund?
-
tetracyklin
@Safari
Nope, inte hört ett knyst... Börjar kännas kört. Sjuk antagningsrunda med tanke på hur lite reserver de ringt in!
Nope, inte hört ett knyst... Börjar kännas kört. Sjuk antagningsrunda med tanke på hur lite reserver de ringt in!
-
Skallfraktur
Nu vet man ju inte hur det har sett ut tidigare, men det kändes väldigt lågt..
-
Backworldsman
"KI är riktigt snäsiga och otrevliga ^^
Vill inte veta av någon reserv på antagningen, utan det kommer att ringas upp "när det blir aktuellt"
Är hela stockhollm såhär? Saknar redan skånelandet
"
Tycker inte att du ska ta detta personligt. Generellt har KI en väldigt bra service, men jag kan förstå att dem inte vill att reserver som inte blivit kallade kommer till upprop och registreringar eftersom dem har en viss logistisk som behöver hanteras och planeras för.
Vill inte veta av någon reserv på antagningen, utan det kommer att ringas upp "när det blir aktuellt"
Är hela stockhollm såhär? Saknar redan skånelandet
Tycker inte att du ska ta detta personligt. Generellt har KI en väldigt bra service, men jag kan förstå att dem inte vill att reserver som inte blivit kallade kommer till upprop och registreringar eftersom dem har en viss logistisk som behöver hanteras och planeras för.
-
Flipp
Det var ungefär samma på Uppsalas upprop. Men precis som Skallfraktur vet inte jag hur många det brukar vara.Gäst skrev:Det var 4 pers som uteblev vid KIs upprop 130902.
Vi vet ju inte heller hur många som inte registrerade sig innan uppropet.
Men jag börja bli lite nervös att de inte kommer att ringa och att hela mitt liv i höst blir en plåga :-\
-
Dr Turk
Hur långt har LiU och UmU kommit på B2? Sist var det runt 20. Finns det nån chans med #29 eller?