Behöver lite hjälp

Meritpoäng, kompletteringar, utländska betyg, folkhögskola, et cetera.
Mustafa Al-Attar
Kontakt:

Behöver lite hjälp

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

Hej
Jag undrar om meritpoäng kurser skulle redovisas på ett annat papper än slutbetyget när det gäller vuxenutbildning?
Jag har läst på nätet att det ska redovisas på ett annat papper, men har någon erfarenhet om detta, vill jag gärna höra hur gick det till!
Alla svar uppskattas :glad:
Mustafa Al-Attar
Guest

Re: Behöver lite hjälp

Inlägg av Guest »

nabster skrev:Hej
Jag undrar om meritpoäng kurser skulle redovisas på ett annat papper än slutbetyget när det gäller vuxenutbildning?
Jag har läst på nätet att det ska redovisas på ett annat papper, men har någon erfarenhet om detta, vill jag gärna höra hur gick det till!
Alla svar uppskattas :glad:
På samma papper fick jag för 1,5 år sedan.
Mustafa Al-Attar
Kontakt:

Re: Behöver lite hjälp

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

Guest skrev: På samma papper fick jag för 1,5 år sedan.
När jag har kontakt VHS, de sa att meritpoöng kurser ska redovisas på ett annat papper!!! Samt på nätet har jag hittat det
"" Kurser inom ramen för utökat program bör redovisas på ett samlat betygsdokument. De räknas bara med i jämförelsetalet om de krävs för behörighet och/eller höjer jämförelsetalet ""
Av denna anledning kan du berätta lite om hur kunde du göra slutbetyget med meritpoäng? skickade du ett brev med vilka ämnen du vill ha i slutbetyget, där förklarade du vilka kurser ska vara meritpoäng !
Skulle vara väldigt tacksamt för svar
Mustafa Al-Attar
Skriv svar