Jahapp vad gör man nu då? (min HP-poäng räcker inte)
-
DrAmirando
Re: Jahapp vad gör man nu då?
Det krävs 2,0 för Umeå denna höst. Dock blir alla kallade med 2,0.
-
Rasmus Ersson1
Du menar 2,0 i specialkvoten va? Och hur vet du det? Sådan information vill jag gärna också ha i förhand. Ringt dit och kollat eller? Man får inte glömma ruljansen av reserver heller, vilket inte går att förutspå.
Brukar vara lite lättare att komma in på vårterminen också vilket denne gode man bör sikta på då sista kompletteringsdag närmar sig med raska steg. Du kommer komma in snabbare än du tror med dessa nyckel MVG.
Brukar vara lite lättare att komma in på vårterminen också vilket denne gode man bör sikta på då sista kompletteringsdag närmar sig med raska steg. Du kommer komma in snabbare än du tror med dessa nyckel MVG.
-
DrAmirando
Vilken man? Jag tror att TS är en kvinna
Jag har kollat med ansvarig ja, sen har du säkert rätt med reserver också. Har du själv sökt Umeå AU?
-
Rasmus Ersson1
Hah sant, fick bara känslan av "Att svälja en kula känns som det bästa alternativet just nu" som en kill-mening
tänkte inte så noga efter där.
anyways, irrelevant. Nej, har inte sökt Umeå. Går termin 1 i gbg nu. Aja GE INTE UPP är ekot jag vill lämna på tråden iaf.
anyways, irrelevant. Nej, har inte sökt Umeå. Går termin 1 i gbg nu. Aja GE INTE UPP är ekot jag vill lämna på tråden iaf.
-
J
Då är inte hoppet ute för mig heller kanske. Skrev 1.6 i höstas. Tanken var att jag skulle förbättra det nu med vårens prov men fick bara 1.3. Suck! Får verkligen hoppas att det går bättre i höst!
Du som kom in i Örebro, var det på dina 1.7??? Är där jag helst vill in så jag blev naturligtvis grymt nyfiken.
Det här med Östeuropa (och andra länder för all del). Hur funkar det? Kostar? Var hittar man info? Och vad krävs? Är det kört om man kompletterar upp betygen via komvux och inte har en massa MVG?
Jag vill verkligen bli läkare men efter vårens bottenprov känns det lite hopplöst
Du som kom in i Örebro, var det på dina 1.7??? Är där jag helst vill in så jag blev naturligtvis grymt nyfiken.
Det här med Östeuropa (och andra länder för all del). Hur funkar det? Kostar? Var hittar man info? Och vad krävs? Är det kört om man kompletterar upp betygen via komvux och inte har en massa MVG?
Jag vill verkligen bli läkare men efter vårens bottenprov känns det lite hopplöst