Reserver hösten 2022

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2022 års hösttermin.
BorninGbg

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av BorninGbg »

elsbra skrev: 12 aug 2022, 21:40 Yes! Tror jag skrivit det tidigare här under gäst men är reserv 4 i BII med 22,19 och reserv 14 i HP med 1,7. Vilken kvot är du i?

Aa du kanske har skrivit här eller på HP-guiden, känner igen ditt namn :tummeupp:

BI-kvoten. Har också gjort HP men inget toppresultat. Men kanske var bra att ha ett resultat ändå om det användes som urskiljning.
Gast

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av Gast »

Någon som är antagen i Uppsala som kan se hur många som registrerat sig?
Mastig

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av Mastig »

Mastig back!

Kan nu meddela 109 reggade i Uppsala. Det har rört sig riktigt segt med nya registreringar senaste dagarna.
BorninGbg

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av BorninGbg »

Mastig skrev: 13 aug 2022, 16:00 Mastig back!

Kan nu meddela 109 reggade i Uppsala. Det har rört sig riktigt segt med nya registreringar senaste dagarna.
Trevligt trevligt! Både att ha dig tillbaka och att det rör sig långsamt.

Hoppas inte för många kommer på i sista stund att registrera sig. Så 11st platser kvar om det stannar som det är nu och de flesta är väl BI, iallafall är det många av BI-kvoten som lämnat återbud på antagning.se. Som reserv 12 borde det finnas en chans ändå tror jag. Hoppas jag :ja:
BorninGbg

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av BorninGbg »

Lämnade återbud till Örebro nu och hoppas att komma in som reserv i Uppsala. Om jag ej blir uppringd börjar jag till våren istället.

Mastig har du en uppdatering? :ler:
Gast02

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av Gast02 »

BorninGbg skrev: 14 aug 2022, 20:10 Lämnade återbud till Örebro nu och hoppas att komma in som reserv i Uppsala. Om jag ej blir uppringd börjar jag till våren istället.

Mastig har du en uppdatering? :ler:
Från en som försöker komma in i Örebro, tack! :ler:
BorninGbg

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av BorninGbg »

Gast02 skrev: 14 aug 2022, 21:50 Från en som försöker komma in i Örebro, tack! :ler:
You’re welcome :ja:
Mastig

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av Mastig »

BorninGbg skrev: 14 aug 2022, 20:10 Lämnade återbud till Örebro nu och hoppas att komma in som reserv i Uppsala. Om jag ej blir uppringd börjar jag till våren istället.

Mastig har du en uppdatering? :ler:
Spännande!

110 registrerade just nu / Mastig
BorninGbg

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av BorninGbg »

Hej

Var i kontakt med han som sköter reservuppringen på Uppsala Universitet. Han skrev att 6st ur BI-gruppen skulle kallas.

Som reserv 12 undrar jag därför om ni som är reserv 1-11 kommer tacka ja om ni erbjuds plats. Hade varit skönt att veta hur stor sannolikheten är att man blir uppringd. :tummeupp:
Potentielllakareigbg

Re: Reserver hösten 2022

Inlägg av Potentielllakareigbg »

BorninGbg skrev: 16 aug 2022, 11:09 Hej

Var i kontakt med han som sköter reservuppringen på Uppsala Universitet. Han skrev att 6st ur BI-gruppen skulle kallas.

Som reserv 12 undrar jag därför om ni som är reserv 1-11 kommer tacka ja om ni erbjuds plats. Hade varit skönt att veta hur stor sannolikheten är att man blir uppringd. :tummeupp:
Du råkar inte veta om ngn reserv kommer att kallas i BII-kvoten eller?
Låst