Uppringning av reserver!

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2015 års vårtermin.
guest

Uppringning av reserver!

Inlägg av guest »

För er som funderar kring reservantagning i BIEX-kvoten kan jag säga att jag blev uppringd av GU i fredags som andrareserv i just den kvoten. Jag lämnar därmed en plats i Örebro till förfogande. Om Uppsala ringer (reserv 16) kommer jag packa min väska och åka upp igen :glad:
Guest

Uppringning av reserver!

Inlägg av Guest »

Är det någon som har hört något angående Göteborgs reservantagning i HP-kvoten? :tokig:
Mr Kaukasus

Uppringning av reserver!

Inlägg av Mr Kaukasus »

För er som funderar kring reservantagning i BIEX-kvoten kan jag säga att jag blev uppringd av GU i fredags som andrareserv i just den kvoten. Jag lämnar därmed en plats i Örebro till förfogande. Om Uppsala ringer (reserv 16) kommer jag packa min väska och åka upp igen :glad:
guest"

Nice :D Har du kontaktat örebro?
Gäst

Uppringning av reserver!

Inlägg av Gäst »

Någon som vet hur många Örebro har ringt upp i HP-kvoten? har plats nr 19 så jag har inte så höga förhoppningar men håller alla tummar och tår.
guest

Uppringning av reserver!

Inlägg av guest »

"Nice :flinar: Har du kontaktat örebro?"
Japp :ja:
Mr Kaukasus

Uppringning av reserver!

Inlägg av Mr Kaukasus »

De har troligen ett överintag i gruppen:(
Senast redigerad av Mr Kaukasus den 21 jan 2015, 00:49, redigerad totalt 2 gång.
Goteborg

Uppringning av reserver!

Inlägg av Goteborg »

Tackade efter många om och men NEJ till Linköping
B2-kvot #4
nyfiken1234

Uppringning av reserver!

Inlägg av nyfiken1234 »

Någon update? :)
Gast

Uppringning av reserver!

Inlägg av Gast »

Pratade med UmU, de har kommit till nr 7 i hp och nr 4 i au1. Tycker det låter väldigt lågt i båda kvoterna, ngn som vet om de brukar vara fler som kommer in efter uppropet än innan?
Karlkarl

Uppringning av reserver!

Inlägg av Karlkarl »

Inte från min sida tyvärr. Har jag uppfattat det rätt att du kom in på KI i B2 kvoten med reservnummer 10 efter urval två? Hur många platser har dem i den kvoten? Får jag fråga vilket snittbetyg respektive HP resultat du hade? Lugnt om inte vill svara :)
Låst