Överintag KI
Överintag KI
BONN - Verkar troligt att dem tar in färre i U2. Kollade på någon tidigare termin där det efter U2 var 190 om jag minns rätt. Deras förhoppning kanske är att slippa ta in reserver överhuvudtaget efter U2.
-
Gäst
Överintag KI
Tjena!
Vad tror ni om reserv 8 i hp-gruppen(ki)? Tror ni chansen är stor trots det stora överintaget?
Är jäkligt nervös.
Vad tror ni om reserv 8 i hp-gruppen(ki)? Tror ni chansen är stor trots det stora överintaget?
Är jäkligt nervös.
Överintag KI
Stockholm är svårare att flytta till med kort varsel, jämfört med andra studieorter. Därför kan överintag vara till större nytta där än vid andra läkarprogram.sirretv skrev:Undrar varför KI visar så hög höjning
Tänker du på att det skiljer 0,10 mellan högsta och lägsta gräns i HP-kvoten?BONN skrev:Vad tror Nils? Förefaller vara orimligt stor skillnad mellan olika lärosäten i mina ögon...
Följ gärna läkarstudent.se:s nyhetstips på Facebook! 
Överintag KI
Svårbedömt efter utökningen av överintaget. Det finns en osäker chans. Behåll reservplatsen och se hur det går i urval 2.
Följ gärna läkarstudent.se:s nyhetstips på Facebook! 
Överintag KI
Jaha okej, men är du verkligen säker på det?
156 platser, ungefär 53 platser i HP-kvoten men 84 antagna. Hur kom du fram till 8?
156 platser, ungefär 53 platser i HP-kvoten men 84 antagna. Hur kom du fram till 8?
Överintag KI
Reserv8: Haha, undrade hur Caidon kommit fram till att överintaget i HP-kvoten var 8. Gällde alltså inte dig.
-
reserv8
Överintag KI
KiarashB: fan vad skönt att du sitter som andra reserv.
Fy attan vilket jävla överintag de gjorde det här året.
Jag ringde Liliana Morales häromdagen i hopp om att lätta på min nervositet men fick inget direkt svar...
Fy attan vilket jävla överintag de gjorde det här året.
Jag ringde Liliana Morales häromdagen i hopp om att lätta på min nervositet men fick inget direkt svar...
Överintag KI
Reserv8: Ja, det känns riktigt skönt! Men känner inte att jag är helt säker med tanke på överintaget.
Vi får väl vänta och se vad som händer under andra urvalet.
Vi får väl vänta och se vad som händer under andra urvalet.