Uppringda reserver?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2014 års vårtermin.
Gast

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gast »

Var du antagen någon annanstans C_K, så att det blir någon plats ledig nu?
C_K
Inlägg: 7
Blev medlem: 13 dec 2013, 22:55

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av C_K »

Nej var tyvärr inte det. Men jag var reserv 31 i Umeå och 33 i Örebro.
Gäst

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gäst »

Uppringd som #20 i HP kvoten i Umeå! Tackade Ja! Flyger upp på torsdag!!
Liu

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Liu »

Any news Linköping HP-kvoten? Får väl maila dem igen snart och kolla annars. Snart blir man väl stämplad som knäpp som inte kan "vänta och se"...
LiU

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av LiU »

Grattis förresten gäst till platsen i Umeå! Var du antagen någon annanstans? Eller reserv ännu ej inne någonstans? Vilket/vilka nummer isf?
Carro

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Carro »

Usch, Uppsala är ju värdelösa på att svara... Varken telefon eller mail! Hoppas hoppas!!
Gäst

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gäst »

Jag var inte antagen någon annan stans än i Umeå och hade ingen vidare lottning på andra lärosäten så lämnar nog inte mycket plats tyvärr! Håller tummarna för er som ännu är i ovisshet!
Gast

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gast »

Gäst som blev antagen! Har det löst sig för dig med boende och allt? Känner du någon här? Jag är nolla i Umeå så om du behöver hjälp med något så kan vi ordna någon kommunikation på något sätt! Har sett att du kommer hit här på läkarstudent och berättat det och alla är jättetaggade på att vi får fler! :D
Gäst

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gäst »

Hej!! Vad kul att du skriver, finns på 0767853910! Flyger ner imorgon förmiddag och har boende från måndag men vore toppen med hjälp över helgen om det är någon som kan hjälpa till med det! Annars vore det kul att träffas bara så att man lära känna lite folk direkt! :)
Gäst

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gäst »

Och nej, jag känner ingen i Umeå än hehe!
Låst