Nervös?
Re: Nervös?
Ok, fr.o.m nu är jag reggad som nervo och jag är onormalt nervös just nu.
-
Gäst
2 säsonger av Grey's Anatomy senaste 2 dagarna har lyckats döda tiden rätt OK för mig 
Kollar pimplepops på youtube. Där har ni min nivå.
-
Legenden
Söker med 1,85 till göteborg. Är inte nervös, men vill få det överstökat
Att bli antagen i urval 1. Känns omänskligt om urval 1 skulle öka från 1,75 till 1,9 i göteborg.
Enligt bra källor så kommer beskedet 10:30, en vän till mig läste det på hemsidan på antagning.se. Har dock ej kunnat lokalisera detta. Lycka till alla gubbar o gummor!!!
Enligt bra källor så kommer beskedet 10:30, en vän till mig läste det på hemsidan på antagning.se. Har dock ej kunnat lokalisera detta. Lycka till alla gubbar o gummor!!!
-
MeatMaster
Söker med 22,5 och hp 1,35 i BII. Har sökt alla läkarprogram men hoppas fan på Lund! Timmarna börjar gå saktare nu så dödar tiden (och levern) med "lite" bärs och vin, bästa tipset jag kan ge till er som sitter och är nervösa. Tiden gåår snabbare när man är full 
Om resultaten inte kommer upp idag så kan det bero på att jag har uppdaterat sönder Antagning.se... så sjukttt nervös... :'(
We shall overcome, we shall overcome,
We shall overcome someday;
Oh, deep in my heart, I do believe,
We shall overcome someday.
We shall overcome someday;
Oh, deep in my heart, I do believe,
We shall overcome someday.
-
theknife
Haha! Om vi inte kommer in kan vi åka till USA och bila hela vägen till San Francisco och sjunga Pet Shop Boys.
"Go west, life is peaceful there, go west, in the open air,
Go west, baby you and meeee, this is our DESTINY!"
(ursäkta, galet nervös
)
"Go west, life is peaceful there, go west, in the open air,
Go west, baby you and meeee, this is our DESTINY!"
(ursäkta, galet nervös