Vad har ni sökt?
-
jonique
Re: Vad har ni sökt?
Jag har Örebro som förstahandsval o KI via PIL som andrahandsval. Söker med HP 1,70.
Kändes ganska säkert med 1,7 till Örebro enligt tidigare statistik - Men nu verkar det osäkert iom söktryck o fler som skriver HP.
Kommer jag komma in i Örebro med 1,70?
/Jonique
Kändes ganska säkert med 1,7 till Örebro enligt tidigare statistik - Men nu verkar det osäkert iom söktryck o fler som skriver HP.
Kommer jag komma in i Örebro med 1,70?
/Jonique
-
bijanca
Har en liten fråga, ni som söker i HP-kvoten, söker ni inte alls i B1 eller B2 kvoten då?
1. Lund
2. Karolinska
3. Göteborg
4. Uppsala
5. Linköping
6. Örebro
7. Umeå
HP 1,9 (BII 16,52, men där har jag inga större förhoppningar).
1 poäng från 1,95 och 3 poäng från 2,0 på HP var lite irriterande, tills jag kom på att det inte spelar någon roll.
2. Karolinska
3. Göteborg
4. Uppsala
5. Linköping
6. Örebro
7. Umeå
HP 1,9 (BII 16,52, men där har jag inga större förhoppningar).
1 poäng från 1,95 och 3 poäng från 2,0 på HP var lite irriterande, tills jag kom på att det inte spelar någon roll.
-
Skallfraktur
Man söker automatiskt i alla kvoter man är behörig till.Har en liten fråga, ni som söker i HP-kvoten, söker ni inte alls i B1 eller B2 kvoten då?
-
MrOnBicycle
1. Lund
2. Linköping
3. Göteborg
4. Uppsala
5. Örebro
6. Umeå
7. Karolinska
Med 1.8 är jag ganska säker på att jag nu till våren kommer in överallt, och då blir det såklart Lund då jag är Malmöbo. Om någon undrar varför Karolinska är sist på min lista är det delvis för att de fick sämst i utvärderingen av utbildningar, men även för att det är Stockholm och jag är inte direkt sugen på att flytta dit.
2. Linköping
3. Göteborg
4. Uppsala
5. Örebro
6. Umeå
7. Karolinska
Med 1.8 är jag ganska säker på att jag nu till våren kommer in överallt, och då blir det såklart Lund då jag är Malmöbo. Om någon undrar varför Karolinska är sist på min lista är det delvis för att de fick sämst i utvärderingen av utbildningar, men även för att det är Stockholm och jag är inte direkt sugen på att flytta dit.
-
Nameless
Jag sökte:
Uppsala
Lund
Göteborg
Linköping
Umeå
Örebro
Stockholm
Säkert inget fel på KI men Stockholm? Nej tack.
Vet inte riktigt vart någonstans jag vill komma in helst heller... Söker med 1..7 på HP så får se om jag kommer in ens.
Uppsala
Lund
Göteborg
Linköping
Umeå
Örebro
Stockholm
Säkert inget fel på KI men Stockholm? Nej tack.
Vet inte riktigt vart någonstans jag vill komma in helst heller... Söker med 1..7 på HP så får se om jag kommer in ens.