Vad sökte du med för HP-urskiljning? Skulle uppsatta ett svar enormt mycket! Lycka till med antagningen!
Kommer jag in med detta reservnummer?
-
anonym44
Re: Kommer jag in med detta reservnummer?
@tomten
Vad sökte du med för HP-urskiljning? Skulle uppsatta ett svar enormt mycket! Lycka till med antagningen!
-
tomten
Hp 1.40
Hurså?
Är du också reserv?
Hurså?
Är du också reserv?
anonym44 skrev:@tomten
-
anonym44
Tack så jättemycket!
Näe jag pluggar basår just nu för att få upp behörigheten men kommer under förutsättning att jag klarar basåret att söka till HT14 i BII-kvoten så följer denna antagning med stor spänning för att se hur antagningsgränserna blir denna vår. Hoppas verkligen du kommer in!
Näe jag pluggar basår just nu för att få upp behörigheten men kommer under förutsättning att jag klarar basåret att söka till HT14 i BII-kvoten så följer denna antagning med stor spänning för att se hur antagningsgränserna blir denna vår. Hoppas verkligen du kommer in!
Tack för svaret Nils!
Reserv #4 i Uppsala i HP-kvoten. Jag ser ju få statistiken att jag är så gott som antagen men jag
vågar inte säga upp mej ännu ändå.
Känns konstigt.
Reserv #4 i Uppsala i HP-kvoten. Jag ser ju få statistiken att jag är så gott som antagen men jag
vågar inte säga upp mej ännu ändå.
Känns konstigt.
-
hoppfull
Hej!
Har reservplats 1 (!) i hp-kvoten till Lund med hp 1.8. Jag borde så gott som kunna räkna med att komma in eller hur?
Har reservplats 1 (!) i hp-kvoten till Lund med hp 1.8. Jag borde så gott som kunna räkna med att komma in eller hur?
-
Undrande
Hej Nils!
Jag har reservnummer 22 (HP-kvoten) i Örebro, är det mycket troligt att jag kommer in nu direkt i andra urvalet(kan jag flytta dit nu i jul) ?
Förstår inte vad som menas med sista reserv i din statistik. Är det mitt nuvarande reservnummer 22 som det menas då, eller menar du den som hade reserv x efter andra urvalet?
Tacksam Tacksam för svar
Jonas
Jag har reservnummer 22 (HP-kvoten) i Örebro, är det mycket troligt att jag kommer in nu direkt i andra urvalet(kan jag flytta dit nu i jul) ?
Förstår inte vad som menas med sista reserv i din statistik. Är det mitt nuvarande reservnummer 22 som det menas då, eller menar du den som hade reserv x efter andra urvalet?
Tacksam Tacksam för svar
Jonas
-
klurigt
Hej!
Är 3:e reserv i Umeå (grupp B1) Kan väl räkna med att jag kommer in?
och 46 i Linköping (grupp B1). Hur stor är chansen att jag kommer in i Linköping?
Tack på förhand
Är 3:e reserv i Umeå (grupp B1) Kan väl räkna med att jag kommer in?
och 46 i Linköping (grupp B1). Hur stor är chansen att jag kommer in i Linköping?
Tack på förhand
-
Gast
All denna nervositet.. Själv är jag 35 reserv i B1 i Linköping.. Tror ni att det finns någon som helst chans där? Har velat studera i Linköping så länge jag kan minnas, men om inte annat blir det flytt upp till Umeå i januari. Läkarstudierna ska i vilket fall som helst påbörjas! 
Ja.hoppfull skrev:Hej!
Följ gärna läkarstudent.se:s nyhetstips på Facebook! 
Hej Jonas!Undrande skrev:Hej Nils!
Tacksam Tacksam för svar
Jonas
Du har rätt goda chanser att bli antagen men chanserna för att det blir redan i urval 2 är troligen bara "lite bättre än 50/50", det kan mycket väl hända att det dröjer till reservintaget.
Det som avses är reservnumret du får efter urval 2.
Följ gärna läkarstudent.se:s nyhetstips på Facebook!