Står som reserv nummer 5 i Umeå. Tror ni jag kommer in!? Jag tänker att jag ändå borde klara mig... Men som sagt så vill man ha bekräftat det från nån annan också..
Nån vänlig själ som har nån aning?
Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser, för forumet och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.
[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]Till höger på denna sida:LundVT13 skrev:Var kan man hitta antagningstatistiken för urval 1 VT13 för läkarprogrammen? Har för mig att man borde kunna hitta de redan nu...
Rättelse: 17 antogs efter urval 2 VT12.orillion skrev:Hur mycket brukar reservkvoten för HP förändras vid Umeå?
Antar att man inte har en sportmössa på #32 i HP-kvoten eftersom 15 pers skulle behöva tacka nej, sett till VT12 då #12 antogs efter urval 2...
Kom in i Uppsala!!!martinaa skrev: Jag börjar.
1. Jag söker BII med 22,5 och HP 1,45
2. Hoppas på Uppsala, men Lund och Linköping kommer tätt efter. Blir förresten lycklig bara jag kommer in.
Hur tror ni det kommer se ut för mig efter första urvalet?
Hej gomez!gomez skrev:Jag har en liknande situation. Jag har kommit in i Linköping men vill extremt gärna komma in i Göteborg. Har plats 15 i BII och 18 i BII/HP. Såg att reserv 20 (tror jag det var) ringdes in efter urval 2 förra terminen, så det känns ju rätt lovande. Jag undrar om någon, kanske främst Nils, vet något om hur det brukar röra sig mellan urval 1 och urval 2 i Göteborg. Har letat massor på internet men inte hittat något konkret. Om någon vet något eller har egen erfarenhet så SNÄLLA skriv det!!! Den här nervositeten tar knäcken på mig!
Jag tror att han har en chans i åtminstone Örebro.nabster skrev:Min tvillingbror har 21,54 BI och han är är reserv nr
132 i Linköping
70 i Örebro
Har han någon chans att komma in?
Grattis martinaa!martinaa skrev:Kom in i Uppsala!!!