Har något reserv blivit uppringd ännu?
-
SofieM
Re: Har något reserv blivit uppringd ännu?
Jag är 1a reserv i HP-gruppen Lund, har inte blivit uppringd än! Hoppas på det snart 
-
Saman Salim
Hej SofieM,
Jag har varit i kontakt med Monica Bergqvist-Silow, en av läkarprogrammets studievägledare i Lunds universitet. Min fråga jag ställde till henne var när Lund brukar kalla reserver, brukar det vara före eller efter uppropet? Hon svarade såhär:
" Vi har ett överintag men så snart det är reducerat kommer jag att kalla reserver. Det kan bli före kursstart men även efter kursstart. Vi kallar reserver två veckor in på terminen.
Studiesociala kommittén har möte den 21 januari därefter kan det bli en del rörelse eftersom några har ansökt om tillgodoräknande och då kommer de att flyttas till högre termin."
Hoppas att både du och jag blir uppringda snart
Med vänlig hälsning,
Saman Salim
Jag har varit i kontakt med Monica Bergqvist-Silow, en av läkarprogrammets studievägledare i Lunds universitet. Min fråga jag ställde till henne var när Lund brukar kalla reserver, brukar det vara före eller efter uppropet? Hon svarade såhär:
" Vi har ett överintag men så snart det är reducerat kommer jag att kalla reserver. Det kan bli före kursstart men även efter kursstart. Vi kallar reserver två veckor in på terminen.
Studiesociala kommittén har möte den 21 januari därefter kan det bli en del rörelse eftersom några har ansökt om tillgodoräknande och då kommer de att flyttas till högre termin."
Hoppas att både du och jag blir uppringda snart
Med vänlig hälsning,
Saman Salim
-
Nad
Jag pratade precis med Umeå universitet och de har inte kallat någon reserv ännu. Tydligen har bara 4 personer sagt upp sina platser hittills, 2 från B1, 1 från HP och 1 från AU. Precis som i Lund har de ett övervintag som ska reduceras först.
-
AnnaPanna
Har fått mail från ansvarig på KI. De börjar ringa in reserver i slutet på den här veckan och kommer även att ta in under nästa vecka.
-
Nad
Isabella, vilket reservnummer hade du och i vilken kvot sökte du i
?
-
Mustafa Al-Attar
- Kontakt:
Blev uppringd idag 
Antagen i Linköping BI kvoten!
Jag hade reserv nr 3 efter andra urvalet
Antagen i Linköping BI kvoten!
Jag hade reserv nr 3 efter andra urvalet
Mustafa Al-Attar
-
Isabella
Jag hade reservnummer 1 i HP-kvoten.Nad skrev:Isabella, vilket reservnummer hade du och i vilken kvot sökte du i?
-
SofieM
Nu är jag antagen
Hade reservplats 1 i HP-kvoten i Lund!