Sökningen fann 2 träffar

av saraltayyar
15 jun 2012, 01:56
Kategori: Betyg och behörighet
Tråd: Nybakad student: Vad ska jag göra nu?
Svar: 7
Visningar: 3458

Re: Nybakad student: Vad ska jag göra nu?

Varför kan du inte tänka dig något annat än läkarprogrammet? (Nyfiken.) Jo för att jag har varit intresserad i det så länge jag minns och det som intresserar mig är problemlösningen och patientkontakten.. Jag tycker det är jätte intressant med hur kroppen fungerar och att läsa om sjukdomar, och så ...
av saraltayyar
14 jun 2012, 00:06
Kategori: Betyg och behörighet
Tråd: Nybakad student: Vad ska jag göra nu?
Svar: 7
Visningar: 3458

Nybakad student: Vad ska jag göra nu?

Hej! Mitt första inlägg här :flinar: Jag har nu gått ut gymnasiet och fick 21.5 (med merit). Jag vet att det är väldigt svårt att komma in på läkarprogrammet med det snittet och därför vänder jag mig hit för jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till nu. Kan heller inte tänka mig något annat än lä...