Hej!
Tusen tack för svaren. Det låter ändå inte helt omöjligt att uppnå, även om man kommer få kämpa en del vilket jag kommer göra.
Albin
Sökningen fann 2 träffar
- 08 feb 2012, 14:22
- Kategori: Betyg och behörighet
- Tråd: Läkare efter samhällsprogrammet?
- Svar: 4
- Visningar: 3251
- 05 feb 2012, 15:43
- Kategori: Betyg och behörighet
- Tråd: Läkare efter samhällsprogrammet?
- Svar: 4
- Visningar: 3251
Läkare efter samhällsprogrammet?
Hej! Jag har lite frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Kommer att ta studenten till sommaren och gå ut gymnasiet med runt 21.4 i snitt efter att ha gått samhällsprogrammet. Jag har inte funderat så mycket tidigare på läkare men känner nu att det kan vara något för mig. Därför undrar jag hur ...