Sökningen fann 2 träffar
- 01 okt 2011, 23:35
- Kategori: 2012 HT
- Tråd: Läkarstudier med bara Högskoleprov?
- Svar: 7
- Visningar: 7277
Re: Läkarstudier med bara Högskoleprov
Hej, Kul att du vill läsa till läkare! Välkommen i klubben. Jag tror att du är långt ifrån att ha medelmåttiga betyg från gymnasiet. Själv gick jag aldrig gymnasiet men hade säkert haft ganska dåliga betyg om jag hade gjort det. HP är faktiskt ett kanonsätt att ta sig in på läkarprogrammet, dock kr...
- 01 okt 2011, 20:56
- Kategori: 2012 HT
- Tråd: Läkarstudier med bara Högskoleprov?
- Svar: 7
- Visningar: 7277
Läkarstudier med bara Högskoleprov?
Hej! Jag har några frågor som jag inte riktigt kan få ordning på, har letat lite i forumet om det fanns någon liknande fråga och hittade inte något som besvarade frågan totalt. Jag ber om ursäkt om jag har missat att frågan ställts tidigare. Jag tar student till våren 2012 med medelmåttiga betyg, oc...