Sökningen fann 1 träff
- 22 mar 2009, 09:52
- Kategori: Betyg och behörighet
- Tråd: Naturvetenskapligt basår och behörighet
- Svar: 1
- Visningar: 1827
Naturvetenskapligt basår och behörighet
Hej. Jag har en snabb fråga: gäller behörigheten som man erhåller från naturvetenskapligt basår i högskolan, dvs. Bi B, Ke B, Fy B och Ma E, för alla sex lärosäten i Sverige som erbjuder läkarprogrammet? Jag tänker i första hand på ifall detta gäller för Göteborgs universitets naturvetenskapliga bas...