Jag skulle gissa som Gast, du har bra chanser i Umeå och Örebro. Du kommer nog inte in i Urval 1, men kanske Urval 2, eller genom reservintaget. Du kan kika på tidigare antagningsstatistik här: http://statistik.uhr.se/
Lycka till och tappa inte hoppet!
Sökningen fann 11 träffar
- 18 okt 2017, 21:37
- Kategori: 2018 VT
- Tråd: Kommer man in med 20,96? Vad gissar ni?
- Svar: 4
- Visningar: 2163
- 25 aug 2017, 19:33
- Kategori: 2017 HT
- Tråd: En lista över uppringda
- Svar: 83
- Visningar: 36353
En lista över uppringda
@Gast, via BI kvoten
- 25 aug 2017, 13:00
- Kategori: 2017 HT
- Tråd: En lista över uppringda
- Svar: 83
- Visningar: 36353
En lista över uppringda
Jag blev uppringd av Umeå idag på morgonen och tackade ja!
(Reserv 13)
- 22 aug 2017, 17:52
- Kategori: 2017 HT
- Tråd: En lista över uppringda
- Svar: 83
- Visningar: 36353
En lista över uppringda
@Gäst (som tackade nej i Umeå) Tack! Jag hoppas att du kommer in i Göteborg i vår, lycka till!
- 18 aug 2017, 14:27
- Kategori: 2017 HT
- Tråd: En lista över uppringda
- Svar: 83
- Visningar: 36353
En lista över uppringda
Grattis till din plats i såna fall!
Jag är reserv 13, och tänker tacka ja om jag blir uppringd, så vi kanske ses om någon vecka.
- 18 aug 2017, 12:59
- Kategori: 2017 HT
- Tråd: En lista över uppringda
- Svar: 83
- Visningar: 36353
En lista över uppringda
Är det någon som vet om Umeå har börjat med sin reservantagning än?
- 03 aug 2017, 13:26
- Kategori: 2017 HT
- Tråd: Har jag någon chans?
- Svar: 8
- Visningar: 5152
Har jag någon chans?
Tack för svaren, det var skönt att höra! Får hålla huvudet kallt och vänta.
- 03 aug 2017, 12:50
- Kategori: 2017 HT
- Tråd: Har jag någon chans?
- Svar: 8
- Visningar: 5152
Har jag någon chans?
Såhär ser det ut för mig efter Urval 2: Göteborg: (BI) Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 58 Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 42 (BI/HP) Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 54 Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 42 Lin...
- 20 jul 2017, 15:52
- Kategori: 2017 HT
- Tråd: Har jag någon chans?
- Svar: 8
- Visningar: 5152
Har jag någon chans?
Då är det verkligen ren tur som gäller för HT17. Skulle gärna flytta upp till Umeå, även om jag bor 1000km söder om det. Någon som har koll på hur reservintaget såg ut för Örebro HT16?
- 20 jul 2017, 12:05
- Kategori: 2017 HT
- Tråd: Har jag någon chans?
- Svar: 8
- Visningar: 5152
Har jag någon chans?
Jag söker med 21,3 nu när den nya IB-skalan gäller. Har även HP, men det räcker inte oavsett.