Sökningen fann 2 träffar
- 05 apr 2014, 18:50
- Kategori: Betyg och behörighet
- Tråd: Plugga upp BII kvoten????
- Svar: 3
- Visningar: 2475
Re: Plugga upp BII kvoten????
Betyg = alla berörigheter men bara med betyget g/vg i alla naturämnerna, som jag pluggade på komvux.
- 05 apr 2014, 18:49
- Kategori: Betyg och behörighet
- Tråd: Plugga upp BII kvoten????
- Svar: 3
- Visningar: 2475
Plugga upp BII kvoten????
Hej!! jag gick ut på hotell å restuaruang linjen, fick typ 13 i poäng (orkade inte med skolan) och nu vill jag bli läkare. Har alla betyg osv. Men hur gör man för att komma in via BII kvoten? är det mina hotell å restaurang betyg jag ska plugga upp G --> MVG eller är det naturämnerna (komvuX) som sk...