Sökningen fann 1 träff
- 04 mar 2014, 15:50
- Kategori: Betyg och behörighet
- Tråd: Vilken kvot hamnar man i?
- Svar: 7
- Visningar: 5114
Vilken kvot hamnar man i?
Jag har läst här i forumet men förstår inte vad som gäller för mig? Jag har slutbetyg från gymnasiet läser nu basåret på komvux. Läser alltså 8 kurser utan för slutbetyget . Blir det BII eller BI för min del? 