Snabba fakta om vårterminens PIL

PIL vid KI, AU vid UmU, tidigare arbetserfarenhet, tidigare doktorering, et cetera.
per_e
Inlägg: 5
Blev medlem: 06 jul 2009, 17:09

Re: Snabba fakta om vårterminens PIL

Inlägg av per_e »

För informations skull kan jag ju upplysa om att det var "rätt kört".... det rörde sig inte mer en 2 (3 egentligen då de minskat ug med en plats). från 17;e till 15:e reserv hade faktist väntat mig att det skulle röra på sig lite mer... men men KI är väll verkligen favoritstället.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4716
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: Snabba fakta om vårterminens PIL

Inlägg av Nils »

per_e skrev:För informations skull kan jag ju upplysa om att det var "rätt kört".... det rörde sig inte mer en 2 (3 egentligen då de minskat ug med en plats). från 17;e till 15:e reserv hade faktist väntat mig att det skulle röra på sig lite mer... men men KI är väll verkligen favoritstället.
Ja, KI:s reservköer rör klart mindre på sig än de övriga lärosätenas...
Bjorkman
Inlägg: 75
Blev medlem: 07 feb 2009, 18:46

Re: Snabba fakta om vårterminens PIL

Inlägg av Bjorkman »

per_e skrev:För informations skull kan jag ju upplysa om att det var "rätt kört".... det rörde sig inte mer en 2 (3 egentligen då de minskat ug med en plats). från 17;e till 15:e reserv hade faktist väntat mig att det skulle röra på sig lite mer... men men KI är väll verkligen favoritstället.
Synd Per.. Jag hade hoppats på att du skulle klara det.. :cry: Trodde faktiskt det.
Våren nu då?
:wink:
Skriv svar