PIL-resultat?

PIL vid KI, AU vid UmU, tidigare arbetserfarenhet, tidigare doktorering, et cetera.
Användarvisningsbild
judithstar
Inlägg: 79
Blev medlem: 09 okt 2008, 22:45

PIL-resultat?

Inlägg av judithstar »

nån som har hört ngt från KI?
jag fick mitt resultat med posten idag(fredag) hade 28 av 48(inte helt tokigt) och det krävdes 31 för att kallas till intervju.(det finns alltså möjlighet för förbättring om jag måste söka igen)

hoppas de har gått bättre för er andra:)
Saltlakrits
Inlägg: 17
Blev medlem: 17 sep 2008, 21:49

Re: PIL-resultat?

Inlägg av Saltlakrits »

Har inte fått något brev än, men mitt namn står med på nätet, http://ki.se/content/1/c6/02/64/57/inte ... 0_vt09.pdf, så jag har kommit med! :D Det var första gången jag gjorde PIL, så är väldigt glad :)

Nu undrar jag om någon/några har tips om intervjuerna? Vet att det står lite om dem på denna hemsida men undrar om någon har egna erfarenheter?
Användarvisningsbild
judithstar
Inlägg: 79
Blev medlem: 09 okt 2008, 22:45

Re: PIL-resultat?

Inlägg av judithstar »

grattis!
LinneaBee
Inlägg: 28
Blev medlem: 15 okt 2008, 22:40
Kontakt:

Re: PIL-resultat?

Inlägg av LinneaBee »

Jag har varit hur nervös som helst och var lite nere i torsdags över allt det här och sen visar det sig att resultaten har varit uppe i flera dagar!!! Woooot vi ses på intervjun ;)
Tips?? Kommer bli roligt att se vad jag fick.
nzqrc
Inlägg: 38
Blev medlem: 06 aug 2008, 23:39

Re: PIL-resultat?

Inlägg av nzqrc »

Såg resultatet först igår, och jag är kallad! Nu är det dags att börja noja inför det här också... :P
LinneaBee
Inlägg: 28
Blev medlem: 15 okt 2008, 22:40
Kontakt:

Re: PIL-resultat?

Inlägg av LinneaBee »

grattis!! Har någon fått själva kallelsen hem med intervjutid och så? Jag springer till brevlådan varje dag men har inte min än. Nojar över intervjun! Hur ska ni förbereda er? Kram
LinneaBee
Inlägg: 28
Blev medlem: 15 okt 2008, 22:40
Kontakt:

Re: PIL-resultat?

Inlägg av LinneaBee »

jaaaaaaa jag fick den nu! Har en av de första intervjutiderna..oj oj...
w3k
Inlägg: 5
Blev medlem: 30 sep 2008, 13:56

Re: PIL-resultat?

Inlägg av w3k »

LinneaBee: Har du gjort intervjun än? Hoppas det gick bra i så fall! Fast jag antar att det inte är så lätt att veta hur det gick... Var det som du trodde?
LinneaBee
Inlägg: 28
Blev medlem: 15 okt 2008, 22:40
Kontakt:

Re: PIL-resultat?

Inlägg av LinneaBee »

Hej jag försökte svara nyss men det verkar inte ha gått...Jag hade intervjun igår och håller på att försöka bearbeta alltihopa. Jag kommer skriva ett inlägg om det på min blogg: www.motvitarocken.blogspot.com Ska du också på intervju? PMa mig gärna!
Skriv svar