PIL intervjupoäng

PIL vid KI, AU vid UmU, tidigare arbetserfarenhet, tidigare doktorering, et cetera.
ellenfant
Inlägg: 6
Blev medlem: 09 dec 2010, 18:43

PIL intervjupoäng

Inlägg av ellenfant »

Nu har intervjupoängen från PIL-intaget på KI lagts ut på studera.nu :)
annas
Inlägg: 2
Blev medlem: 11 jul 2011, 16:37

Re: PIL intervjupoäng

Inlägg av annas »

Yei! Är det någon som har koll på hur många de kommer ta in i PIL-kvoten denna termin?
AC

Re: PIL intervjupoäng

Inlägg av AC »

Någon som tror att det finns en pyttechans med 45? Känns så snöpligt att få dålig poäng, jag som tyckte att det gick så bra.
ellenfant
Inlägg: 6
Blev medlem: 09 dec 2010, 18:43

Re: PIL intervjupoäng

Inlägg av ellenfant »

AC skrev:Någon som tror att det finns en pyttechans med 45? Känns så snöpligt att få dålig poäng, jag som tyckte att det gick så bra.
Jag fick 45 på förra terminens sökning och blev 8:e reserv. Sen ska man ju ha i åtanke att det är lite svårare att komma in nu till hösten då fler söker, så du ska nog ha en skopa tur för halka in :blinkar:
Tittar man däremot på föregående terminers statistik har man kommit in på både 40 och 45, så man vet aldrig. Men det verkar ju som siffrorna stiger..
kikzer
Inlägg: 6
Blev medlem: 24 feb 2011, 15:29

Re: PIL intervjupoäng

Inlägg av kikzer »

Det känns som det blir svårare och svårare. Jag fick 40 p och hamnade då som 32:e reserv. :(
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4718
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

Re: PIL intervjupoäng

Inlägg av Nils »

ellenfant skrev: Jag fick 45 på förra terminens sökning och blev 8:e reserv. Sen ska man ju ha i åtanke att det är lite svårare att komma in nu till hösten då fler söker, så du ska nog ha en skopa tur för halka in :blinkar:
Tittar man däremot på föregående terminers statistik har man kommit in på både 40 och 45, så man vet aldrig. Men det verkar ju som siffrorna stiger..
Det var fler platser då; det har sjunkit från drygt 80 till under 60...
Skriv svar