Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Reserv nummer 20 i Umeå (HP)

Antagningschanser, reservplaceringar, blivande kurskamrater, et cetera.

11 jul 2019, 12:18

Läkarprogrammet i Umeå;

Din reservplats i den här urvalsgruppen är: 20
Antalet sökande som har blivit antagna i den här urvalsgruppen är: 60

Vad tror ni, finns det en rimlig chans?
gast

11 jul 2019, 14:29

Absolut. Stor chans:)
Gast

11 jul 2019, 17:32

Du har en bra chans tycker jag, hur mycket har du i Hp?
Mustafa Al-Attar
Mustafa Al-Attar
Läkare
Linköping

11 jul 2019, 18:23

Hej igen,

Kul att det finns en bra chans! Hoppas det går vägen :)

Mitt hp-resultat är 1.6
gast

11 jul 2019, 20:58

Hoppas att du kommer in, glöm inte att ha kul på vägen till att bli läkare :) en student var jag någon gång. Lycka till :D
Mustafa Al-Attar
Mustafa Al-Attar
Läkare
Linköping

01 aug 2019, 11:59

Är reserv 1 efter andra urvalet. Vill inte ta ut något i förskott men känns som det kommer gå vägen nu till hösten!
Gast

01 aug 2019, 23:54

Jag kom in på Umeå läkarprogrammet med 1.6 andra urvalet men har tagit beslutet att det är värt att vänta till VT och komma in i Linköping där jag vill komma in istället!
KarlJohnsson

02 aug 2019, 07:38

Kom du in i HP-kvoten då också eller Karljohansson?
Gast

02 aug 2019, 07:52

Oj, nu vart jag lite trött. Såklart du kom in med HP..

Då kommer jag ta din plats då! Jag är evigt tacksam för att du väljer att vänta till nästa och ger upp din plats!

Jag har en del bekanta som pluggar/pluggat till läk i Linköping som varit jättenöjda med utbildningen så jag tror du kommer trivas bra!

Tack igen och lycka till!
Gast

02 aug 2019, 09:04

Jag kom att tänka på överintag och sådär. Jag har försökt googlat runt och kikat lite och på uhr:s hemsida men inte fått fram något tydligt om Umu använder dig av detta eller ej. Är det någon som har koll på detta alternativt vet var man kan hitta mer om det? Tack på förhand
Gast