Cookies

Europeiska unionen och Sveriges riksdag kräver att alla hemsidor informerar läsare om cookies. Denna sajt använder cookies för Google Analytics, för att spara döljande av notiser och annonser och för andra funktioner. Ifall din webbläsare är inställd på att acceptera cookies tolkas det som samtycke.

[ dölj detta och visa notiser i menyn nedanför vid nya händelser ]

Forum

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

Reservuppringning

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2018 års vårtermin.

27 dec 2017, 13:27

Hej alla!
Grattis till alla antagna och ni som är reserver I FEEL YOU
Varje år så skapar någon fin människa en reverv tråd och i år skapar jag den. När ni blir uppringda vänligen skriv universitet, urvalsgrupp samt vilket reservnummer ni har/ hade och gärna vilket universitet och urvalsgrup ni tackar nej till.
STORT lycka till allesammans
monkey_lover

29 dec 2017, 17:08

Hej! Står som reserv på Ki och undrar om det är nån som har koll på när de börjar ringa in reserver? Blir det efter 15:e januari?
Miu

29 dec 2017, 18:25

Först måste tillräckligt många tacka nej till ett uni. I U2 är det fortfarande överintag. Normalt någon dag innan upprop till 1-2 veckor efter upprop. Observera att Lund o Linköping har upprop en vecka senare än övriga.
Gast

09 jan 2018, 17:04

Jag är reserv 3 i HP-gruppen på Ki. Är inställd på att de inte kommer höra av sig men man kan ju alltid hoppas, right? Enligt antagningen på ki (mejlade) börjar reservantagningen tidigast idag 9e januari.
cecilia

09 jan 2018, 21:48

Hur många antagna är det nu på KI HP kvoten?
Gast

10 jan 2018, 05:30

Jag blev uppringd igår!! Kan fortfarande knappt tro det är sant..
Uppsala, Hp-kvot, reserv 5
Gäst

10 jan 2018, 09:59

KI HP - just nu 70 st., grattis till dig som blev uppringd! :tummeupp:
Anton

10 jan 2018, 10:34

Har en fråga angående Uppsalas reservuppringning. Behöver man registrera sitt telefonnummer på deras hemsida eller något liknande, eller plockar de det direkt från antagning.se?
Gäst

10 jan 2018, 11:10

Såg att antalet antagna i HP-kvoten på KI gått från 69 till 70...men jag har fortfarande samma reservnummer. Vad betyder det?
cecilia

10 jan 2018, 11:27

Ditt resernummer ändras inte så du kan se det, men ja du har isåfall hoppat fram ett steg i kön.
Oko