21.5 BII reserv i örebro?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2018 års vårtermin.
Gast

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av Gast »

Därför att BI o BIEX aldrig riktigt synkade för KI som på övriga Uni. Tror att det är många med gamla BI som söker KI.
cajsandersen

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av cajsandersen »

Hej!

Tror ni även att HP-kvoten kommer att ha något lägre intag till våren?
Jag har sökt till Lund och har ett resultat på 1,75.
Gast

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av Gast »

Med tanke på färre sökanden och färre som skriver HP så borde du vara säker på att komma in i Lund i alla fall senast i U2. Du kanske behöver lite tur i lottningen också så att du inte hamnar allra sist i kön av dem som söker med 1.75!
Babbeloke

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av Babbeloke »

Vilket reservnummer ska man ha haft HT17 i bi kvoten för att ha chans att komma in till Karolinska?
Gast

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av Gast »

Rent teoretiskt så ungefär reservplats 60-70 i U1 för att vara säker. Poängmässigt ca 21.85 kommer nog att räcka med säkerhet. Vad hade du?
Guest

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av Guest »

Gast, vad tror ni om läkarprogrammet Uppsala i BII-kvoten? Hur tror ni att det ser ut i U1 och U2?
gast

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av gast »

Svårt att förutse, något neråt förmodligen. 22.30-22.35 U1. 22.15-22,20 U2. Möjligtvis något lägre.
Babbeloke

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av Babbeloke »

Jag har 21.98 och min magkänsla säger att jag inte kommer in :( men det är också lite för att jag inte ska ha för höga förhoppningar
Guest

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av Guest »

För Uppsala hade 22,29 i U1 i BII för HT17... frågan är ifall man kommer in med 22,10...
Gast

21.5 BII reserv i örebro?

Inlägg av Gast »

Babbeloke. 21.98 räcker säkert för KI i BI. Vilken reservplats hade du i U1 HT17? BII med 22.10 Uppsala! Mkt osäkert möjligtvis som uppringd reserv i så fall.
Låst