1,75 KI?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2015 års vårtermin.
KI-student

1,75 KI?

Inlägg av KI-student »

Haha fick dåligt samvete! Jag drev bara. Men jag gissar faktiskt på 1.8. Kanske några få med 1.75 (glöm inte att inte en enda med 1.8 kom in. Den enda med 1.85 som inte kom in, min kompis haha, har faktiskt sökt in nu. Har kanske 5-6 andra som söker med 1.75. Dock verkar du schysst så jag hoppas du klarar det. Finns alltid uppsala annars?
Gast

1,75 KI?

Inlägg av Gast »

Vill uppdatera om min situation till er....

Det blev en reservplats :olycklig:...

Med reservplats nummer... "Trumvirvel"









12!


Hur stora chanser har jag här? :tokig:
Syltkokaren

1,75 KI?

Inlägg av Syltkokaren »

Haha, reserv 12 med 1.75? Reserv 58 här (KI) och 45 (UU), med samma HP.. En redig jävla käftsmäll. Får bli backup istället; åka upp till Norrland och bli professionell bärplockare (med lite tur kanske t o m syltkokare..)
Gast

1,75 KI?

Inlägg av Gast »

Oj men du kan ju fortfarande komma in på båda av dem! tappa inte hoppet syltkokaren (haha). Jag hoppas att du kommer in i KI så att vi kan koka sylt ihop! jag gillar sylt... :skrattar:

håller tummarna för oss! :tummarupp:
lussekatt
Inlägg: 2
Blev medlem: 10 dec 2014, 13:22

1,75 KI?

Inlägg av lussekatt »

Det känns inte så bra heller för min del. Hur mycket brukar det röra sig mellan urvalen? Jag hoppas på att komma in på antingen KI (reserv 52) eller UU (reserv 34), hur ser mina chanser ut? Tack på förhand!
Syltkokaren

1,75 KI?

Inlägg av Syltkokaren »

Oja, hoppet finns kvar! Dock är mitt förstahandsval UU, kommer jag in skickar jag en burk ICA sylt till dig istället (du får välja smak) ;)

Samma, lycka till!
Dazeenax

1,75 KI?

Inlägg av Dazeenax »

KI reserv 40
UU reserv 30

Hoppet är det sista som lämnar människan
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4718
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

1,75 KI?

Inlägg av Nils »

Gast skrev:Med reservplats nummer... "Trumvirvel"

12!

Hur stora chanser har jag här? :tokig:
Tyvärr inte så stor - men du förlorar ingenting på att behålla din reservplats och se hur det går i urval 2.
Användarvisningsbild
Nils
driver läkarstudent.se
Inlägg: 4718
Blev medlem: 22 apr 2008, 23:52

1,75 KI?

Inlägg av Nils »

lussekatt skrev:Det känns inte så bra heller för min del. Hur mycket brukar det röra sig mellan urvalen? Jag hoppas på att komma in på antingen KI (reserv 52) eller UU (reserv 34), hur ser mina chanser ut? Tack på förhand!
Dazeenax skrev:KI reserv 40
UU reserv 30

Hoppet är det sista som lämnar människan
I vilka kvoter?
lussekatt
Inlägg: 2
Blev medlem: 10 dec 2014, 13:22

1,75 KI?

Inlägg av lussekatt »

I HP-kvoten. Tack!
Låst