Stora reservtråden?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2016 års vårtermin.
gasst

Stora reservtråden?

Inlägg av gasst »

Fick just mail från Linköping, de har ringt reserv 3 i BIEX. De ringer reserver fram till 11e februari.
vhansson92
Inlägg: 47
Blev medlem: 25 sep 2014, 18:50

Stora reservtråden?

Inlägg av vhansson92 »

Är väldigt nervös inför nästa vecka. Jag står som reserv #7 BI i GBG efter andra urvalet och hoppas innerligt på samtal senast Tisdag, så man kan pusta ut någon gång.

Lycka till till oss som fortfarande väntar på att bli uppringda!
Chillan123

Stora reservtråden?

Inlägg av Chillan123 »

Förstår dig! Jag väntar också på samtal som från Umeå :glad: Vill så gärna komma in!! Håller tummarna för oss alla!
Soffeloffe1

Stora reservtråden?

Inlägg av Soffeloffe1 »

Hej! Jag är reserv #2 i B1/hp och reserv #3 i B1 i Göteborg, tror ni att chansen är stor för mig?
Gast

Stora reservtråden?

Inlägg av Gast »

Hej!
Har läst lite i denna tråd och liknande trådar för tidigare terminer och det verkar som att Umeå än så länge bara har ringt till några stycken. Överintaget var samma för höstterminen15 men vid liknande tidpunkt verkade de ha ringt redan till minst 20 reserver (naturligtvis är det oklart hur många som tackat ja/nej då). Vågar någon spekulera i varför det är sådan skillnad? Kan det vara så att det är fler som tackat ja eller? Något annat som spelar in roll?
93daniela
Inlägg: 9
Blev medlem: 30 dec 2015, 21:53

Stora reservtråden?

Inlägg av 93daniela »

Är också lite förvånad över att fler inte verkar ha ringts upp från Umeå. Men samtidigt vågar jag inte riktigt spekulera, det är bara att hålla tummarna.. Det verkar som att det i höstas hände mycket dagen innan upprop samt samma dag iallafall :-) Vilket reservplats och kvot har du/är du i?
Guest

Stora reservtråden?

Inlägg av Guest »

Har någon hört något från Göteborg ännu? Deras upprop bör vara klart nu!
Gäst

Stora reservtråden?

Inlägg av Gäst »

Fortfarande inte hört nåt från Umeå (reserv 2 aui). Hoppas på samtal idag!!
guest

Stora reservtråden?

Inlägg av guest »

Är det någon som vet när KI har sitt upprop?
Gäst

Stora reservtråden?

Inlägg av Gäst »

@guest
KI har sitt upprop imorgon. Sitter också och väntar spänt!
Låst