Uppringda reserver?

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2014 års vårtermin.
yowan94
Inlägg: 8
Blev medlem: 16 dec 2013, 13:02

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av yowan94 »

Reserv 27 på GU ur HPkvoten, ringde mig tidigare men jag tacka nej
Gäst

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gäst »

Blev uppringd vid halv 11 ikväll och blev meddelad att jag blivit erbjuden en plats vid Örebro universitet. Tackade självklart jag till platsen direkt. :flinar:
Va reserv 37 i B1 efter urval 2 btw :glad:
Gäst

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gäst »

Inget nytt från Linköping? HP-kvoten.
LiU

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av LiU »

Mailade LiU igår... Då hade de ringt nummer 11 i HP-kvoten och hade två lediga platser just då som de skulle fylla (alltså fortsätta ringa).

Får man fråga vilket nummer du har där gäst? Är LiU ditt första val?
Gäst

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gäst »

Tack för infon!

Jag har nummer 16, är väl inte helt omöjligt att komma in då antar jag. Nix, hade det som fjärdeval.

Står du själv som reserv?
LiU

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av LiU »

Men vad synd att de inte ringt dig från Linköping än..jag har högre nummer än dig :(

Jag hoppas på att det händer lite till efter att Lund haft sitt upprop på måndag.
Hur ligger du till på andra ställen då? Har du kommit in någonstans? Tänker du byta om du kommer in någon annanstans?

Tydligen har Göteborg kallat ganska höga reservnummer i HP-kvoten redan. Jag sitter och hoppas på att de före mig hellre vill gå någon annanstans och kommer in som reserver och byter så att det blir fler platser ledigt i Linköping...
LiU

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av LiU »

Är du inringd än gäst med nummer 16 i Linköping?
Gäst

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gäst »

Blev uppringd av Umeå tidigare idag. Var reserv nummer 18 i HP-kvoten och tackade ja :)
LiU

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av LiU »

Haha är du samma gäst som var 16 i HP Linköping? Kommer du tacka nej om du blir uppringd av Linköping senare isf?
Gäst

Re: Uppringda reserver?

Inlägg av Gäst »

icke uppringd ännu med nummer 16 i lkpg. jag har inte sökt umeå.
Låst