KI VT13 :)

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2013 års vårtermin.
Abdullah
Inlägg: 10
Blev medlem: 24 jul 2012, 14:19

KI VT13 :)

Inlägg av Abdullah »

Hej!

Jag har 22,5 i B1 och jag vill bara plugga på Ki eftersom jag bor i stockholm och kan/vill absolut inte flytta. Jag har redan haft ett år sabbatsår och måste verkligen börja plugga nu till våren så jag måste vara super säker på att jag kommer in.

vad kommer Ki att kräva för Hp resultat för urskiljning VT13. Jag tror inte ifs att de kommer kräva det men vad behöver jag ha på Hp för att sitta super duper säkert?

Snälla svara!
Senast redigerad av Abdullah den 28 aug 2012, 12:37, redigerad totalt 1 gånger.
mustafa
Inlägg: 5
Blev medlem: 26 aug 2012, 16:12

Re: KI VT13 :)

Inlägg av mustafa »

Abdullah skrev:Heeey people :glad:

Jag har 22,5 i B1 och jag undrar vad ni tror att Ki kommer att ha för intagningsgräns VT13.

Vad behöver jag ha på Hp för att vara super säker på att jag kommer in? behöver jag ha Hp alls?

Tack för svaret!
Hej Abdullah
Enligt statistiken från VT12, så har du en garenterad plats utan att göra hp men det blir aldrig en nackdel om du gör hp bara för säkerhets skull.
Abdullah
Inlägg: 10
Blev medlem: 24 jul 2012, 14:19

Re: KI VT13 :)

Inlägg av Abdullah »

mustafa skrev: Hej Abdullah
Enligt statistiken från VT12, så har du en garenterad plats utan att göra hp men det blir aldrig en nackdel om du gör hp bara för säkerhets skull.

Tack för svaret Mustafa! :glad:

Jag hoppas verkligen det ^^
Abdullah
Inlägg: 10
Blev medlem: 24 jul 2012, 14:19

Re: KI VT13 :)

Inlägg av Abdullah »

eftersom jag ändå ska göra hp. Kan någon säga vad jag borde ha för att vara säker på att jag kommer in VT13. :glad:
Mustafa Al-Attar
Inlägg: 410
Blev medlem: 17 jul 2011, 16:06
Kontakt:

Re: KI VT13 :)

Inlägg av Mustafa Al-Attar »

Abdullah skrev:eftersom jag ändå ska göra hp. Kan någon säga vad jag borde ha för att vara säker på att jag kommer in VT13. :glad:
1,00 tycker jag
Mustafa Al-Attar
Abdullah
Inlägg: 10
Blev medlem: 24 jul 2012, 14:19

Re: KI VT13 :)

Inlägg av Abdullah »

Tack :glad: @nabster
Låst