Linköping reserver

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2022 års vårtermin.
Gast

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gast »

Lakarsara skrev: 17 jan 2022, 08:02 Jag har reserv 8 I Linköping och har inte blivit uppringd. I BII. Har dock plats 5 I Örebro som är mitt första. Vet dock inte vad jag ska hoppas på.
Du kommer nog in på båda, jag har fått statisk skickat från syv i Örebro där de visar att de tar in mellan 8-12 reserver i bii varje vår
Gäst

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gäst »

Gast skrev: 17 jan 2022, 12:34 Du kommer nog in på båda, jag har fått statisk skickat från syv i Örebro där de visar att de tar in mellan 8-12 reserver i bii varje vår
Vad bra! Vet du något om BI och HP gruppen?
Gast

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gast »

Gäst skrev: 17 jan 2022, 12:54 Vad bra! Vet du något om BI och HP gruppen?
De har ingen statisk för våren 2021 men våren 2020 kom reserv 13 båda i hp och i bi in. Ht21 var det reserv 6 i bi och reserv 6 i hp med.
ReservenPaLiU

Re: Linköping reserver

Inlägg av ReservenPaLiU »

Hejsan!
Vill bara säga att jag hade reservplats nr 10 i Linköping efter andra urvalet, de ringde mig för 5 dagar sedan och sa att jag kom in! Kanske bra att veta?
Lycka till!
Gäst

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gäst »

ReservenPaLiU skrev: 17 jan 2022, 13:33 Hejsan!
Vill bara säga att jag hade reservplats nr 10 i Linköping efter andra urvalet, de ringde mig för 5 dagar sedan och sa att jag kom in! Kanske bra att veta?
Lycka till!
Grattis till din plats! Vilken grupp var du i?
I111

Re: Linköping reserver

Inlägg av I111 »

Någon som vet hur länge Linköping ringer reserver? Är det två veckor efter upproret?
Gast

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gast »

I111 skrev: 17 jan 2022, 15:42 Någon som vet hur länge Linköping ringer reserver? Är det två veckor efter upproret?
Fram till 3/2 sa deras syv, vilken kvot och reservnummer har du?
Gast

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gast »

Lakarsara skrev: 17 jan 2022, 08:02 Jag har reserv 8 I Linköping och har inte blivit uppringd. I BII. Har dock plats 5 I Örebro som är mitt första. Vet dock inte vad jag ska hoppas på.
Ser nu att de har gått från 18 till 17 antagna ni i bii i Linköping vilket innebär de kommer ringa in en reserv när som. Säg till om du blir uppringd så vi andra vet hur de ligger till, meddela gärna även om du blir uppringd av Örebro!
Gäst

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gäst »

Såg att 2 personer blivit uppringda i BI-kvoten på antagning.se. Skriv gärna vilket reservnummer och kvot ni är om ni blir uppringda!
Gast

Re: Linköping reserver

Inlägg av Gast »

En till har blivit uppringd i bii , reserv 8 har du blivit uppringd än?
Låst