Reservuppringning

Diskussioner om antagning till svenska läkarprogram inför 2018 års vårtermin.
monkey_lover
Inlägg: 35
Blev medlem: 18 aug 2017, 21:52

Reservuppringning

Inlägg av monkey_lover »

Hej alla!
Grattis till alla antagna och ni som är reserver I FEEL YOU
Varje år så skapar någon fin människa en reverv tråd och i år skapar jag den. När ni blir uppringda vänligen skriv universitet, urvalsgrupp samt vilket reservnummer ni har/ hade och gärna vilket universitet och urvalsgrup ni tackar nej till.
STORT lycka till allesammans
Miu

Reservuppringning

Inlägg av Miu »

Hej! Står som reserv på Ki och undrar om det är nån som har koll på när de börjar ringa in reserver? Blir det efter 15:e januari?
Gast

Reservuppringning

Inlägg av Gast »

Först måste tillräckligt många tacka nej till ett uni. I U2 är det fortfarande överintag. Normalt någon dag innan upprop till 1-2 veckor efter upprop. Observera att Lund o Linköping har upprop en vecka senare än övriga.
cecilia

Reservuppringning

Inlägg av cecilia »

Jag är reserv 3 i HP-gruppen på Ki. Är inställd på att de inte kommer höra av sig men man kan ju alltid hoppas, right? Enligt antagningen på ki (mejlade) börjar reservantagningen tidigast idag 9e januari.
Gast

Reservuppringning

Inlägg av Gast »

Hur många antagna är det nu på KI HP kvoten?
Gäst

Reservuppringning

Inlägg av Gäst »

Jag blev uppringd igår!! Kan fortfarande knappt tro det är sant..
Uppsala, Hp-kvot, reserv 5
Anton

Reservuppringning

Inlägg av Anton »

KI HP - just nu 70 st., grattis till dig som blev uppringd! :tummeupp:
Gäst

Reservuppringning

Inlägg av Gäst »

Har en fråga angående Uppsalas reservuppringning. Behöver man registrera sitt telefonnummer på deras hemsida eller något liknande, eller plockar de det direkt från antagning.se?
cecilia

Reservuppringning

Inlägg av cecilia »

Såg att antalet antagna i HP-kvoten på KI gått från 69 till 70...men jag har fortfarande samma reservnummer. Vad betyder det?
Oko

Reservuppringning

Inlägg av Oko »

Ditt resernummer ändras inte så du kan se det, men ja du har isåfall hoppat fram ett steg i kön.
Låst