Reservuppringning
Re: Reservuppringning
Spännande! Jag är antagen i Örebro men reserv 7 i Göteborg, håller tummarna. Vart står du som reserv?
Jag kollade med Linköping. De sa att reservuppringningen pågår mellan vecka 2-5.
Hej! Är det någon som blivit uppringd från Liu ännu? Har reservplats 4 i BI och hoppas på samtal snart.
Hej,Lili skrev: ↑07 jan 2025, 11:50 Hej! Är det någon som blivit uppringd från Liu ännu? Har reservplats 4 i BI och hoppas på samtal snart.
Nej, inte än. Rör sig förvånansvärt lite just nu.
Vilken kvot?nyf skrev: ↑29 dec 2024, 18:28 Är reserv nummer 4, undrar om jag har chans att bli uppringd.
Någon som vet när Lund börjar ringa in reserver eller om de redan börjat med det? Om man jämför antagning.se och uhr så har antalet antagna ändratsfrån 78 till 75 i B1. 23 till 22 i B2 och 54 till 53 i hp. Jag står som reserv i B2-kvoten. Hur brukar platserna fördelas mellan B1 och B2 gruppen? 66% av platserna ska fördelas till betygsgruppen men står inte mer än så på Lunds hemsida. Vet någon hur många reserver som brukar ringas in i B2? Sorry för långt inlägg, är så orolig
Är antagen i Örebro men hoppas på Linköping. Kan man veta hur stort överintaget är så man kan se när det blir aktuellt att ta in reserver? Är det någon som har koll på det? Väntan och ovissheten är otroligt jobbig nu